Gå til innhold

BMWCCN Våler 11-12 sept. Bilder (legg inn her)

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sandersen: Det er den en viss Bjørnar (?) bygde for noen år siden. Fra Skiensområdet.. Da hadde den bla BBS hjul, tyskerstuk og forferdelig stygg bakfanger. Mulig det er samme eier ennå. Nå så den rimelig rå ut. Har jo M60 V8er under huven, strøkent som F.

Det er Bjørnar sin!

Sykt gjennomført ned til hver MINSTE detalj!

Bilen ble akkurat ferdig til dette treffet her, dette er første gangen han er på bana på fire år med den bilen!

Sist gikk det jo rundt, så han tok det litt roligere nå :)

Hadde også litt problemer med bremser, men 3 min med justering så funka det gull!

Folk kan si hva dem vil om den, men den er STRØØKEN, forutenom at det er litt sand i bilen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med aa ta med pokaler paa treff? Et hint om at man vil ha flere eller?

Oddis: Hvis du proever aa ta bilder med tregere lukkertid feks 1/100 eller noe, saa faar du denne uskarpe bakgrunnen, men viktig aa folge bilen! bildene maa du skyte i lukkertidsprioritet og ikke blenderpri! banebilder blir fort kjedelig med for rask lukkertid (hvis ikke bilen lager roeyk da) bilene kan jo egentlig bare staa stille paa banen, saa kan du knipse i vei hvis lukkertiden er for rask... hehe... :-P

det er vanskelig, men med oeving blir det bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har prøvd litt det før, men er ikke helt fornøyd. Jeg er også en person som vil ta mange bra bilder når det f.eks kommer en horde med 3 biler etter hverandre. Da blir det vanskelig med 1/100... og jeg vil ha bildet trykt av akkurat på det stedet jeg tar det.

Jeg er nok litt special needs når det kommer til bilder.. men skal prøve meg mer fram, OG skaffe meg ordentlig objektiv snart... (snart....) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan si hva dem vil om den, men den er STRØØKEN, forutenom at det er litt sand i bilen :lol:

Syns bare den var så mye penere før med M-tech front enn den der Alpina-plogen. Vet ikke om jeg kan huske å ha hørt at den taka i det hele tatt, men husker den fra et treff på Rudskogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har prøvd litt det før, men er ikke helt fornøyd. Jeg er også en person som vil ta mange bra bilder når det f.eks kommer en horde med 3 biler etter hverandre. Da blir det vanskelig med 1/100... og jeg vil ha bildet trykt av akkurat på det stedet jeg tar det.

Jeg er nok litt special needs når det kommer til bilder.. men skal prøve meg mer fram, OG skaffe meg ordentlig objektiv snart... (snart....) :P

Vet ikke hva slags kamera du bruker, men det er fullt mulig å ta ok bilder med bæsjeobjektiv (les canon kit 18-55mm). Som du sier er det prøve prøve og prøve det går i, for å bli flink til å panorere, og det er fullt mulig å ta bilder av 3 biler etterhverandre med multishooting og panorering skills, selvom det blir stress :lol:

IMG_4072.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med aa ta med pokaler paa treff? Et hint om at man vil ha flere eller?

Har ikke bilen din fått pokal, eller? :P

Omtrent det samme som å sette dem på ei hylle i stua, på utstilling. Alle liker jo å skryte litt, inkl. deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...