ForesT Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Är det inga fler som har bilder från söndagen? Var ju många med som både fotograferade och filmade. Hade varit kul med bilder eller filmer på min bil från bankörningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Sandersen: Det er den en viss Bjørnar (?) bygde for noen år siden. Fra Skiensområdet.. Da hadde den bla BBS hjul, tyskerstuk og forferdelig stygg bakfanger. Mulig det er samme eier ennå. Nå så den rimelig rå ut. Har jo M60 V8er under huven, strøkent som F. Det er Bjørnar sin! Sykt gjennomført ned til hver MINSTE detalj! Bilen ble akkurat ferdig til dette treffet her, dette er første gangen han er på bana på fire år med den bilen! Sist gikk det jo rundt, så han tok det litt roligere nå Hadde også litt problemer med bremser, men 3 min med justering så funka det gull! Folk kan si hva dem vil om den, men den er STRØØKEN, forutenom at det er litt sand i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Hva er det med aa ta med pokaler paa treff? Et hint om at man vil ha flere eller? Oddis: Hvis du proever aa ta bilder med tregere lukkertid feks 1/100 eller noe, saa faar du denne uskarpe bakgrunnen, men viktig aa folge bilen! bildene maa du skyte i lukkertidsprioritet og ikke blenderpri! banebilder blir fort kjedelig med for rask lukkertid (hvis ikke bilen lager roeyk da) bilene kan jo egentlig bare staa stille paa banen, saa kan du knipse i vei hvis lukkertiden er for rask... hehe... det er vanskelig, men med oeving blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Jepp, har prøvd litt det før, men er ikke helt fornøyd. Jeg er også en person som vil ta mange bra bilder når det f.eks kommer en horde med 3 biler etter hverandre. Da blir det vanskelig med 1/100... og jeg vil ha bildet trykt av akkurat på det stedet jeg tar det. Jeg er nok litt special needs når det kommer til bilder.. men skal prøve meg mer fram, OG skaffe meg ordentlig objektiv snart... (snart....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 hehe joa, ser den, men det er derfor vi har den raske "switcheren" paa kameraet sa har du den paa blenderpri og alt er ferdig innstilt, saa er det 0 problem vettu. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Folk kan si hva dem vil om den, men den er STRØØKEN, forutenom at det er litt sand i bilen Syns bare den var så mye penere før med M-tech front enn den der Alpina-plogen. Vet ikke om jeg kan huske å ha hørt at den taka i det hele tatt, men husker den fra et treff på Rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeBerg Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Det er in med litt knæsje farger ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Terje, fikk du mailen min for noen dager siden? Lurte på om du hadde fått knipset noen bilder av en grønn E36 sedan på Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Jepp, har prøvd litt det før, men er ikke helt fornøyd. Jeg er også en person som vil ta mange bra bilder når det f.eks kommer en horde med 3 biler etter hverandre. Da blir det vanskelig med 1/100... og jeg vil ha bildet trykt av akkurat på det stedet jeg tar det. Jeg er nok litt special needs når det kommer til bilder.. men skal prøve meg mer fram, OG skaffe meg ordentlig objektiv snart... (snart....) Vet ikke hva slags kamera du bruker, men det er fullt mulig å ta ok bilder med bæsjeobjektiv (les canon kit 18-55mm). Som du sier er det prøve prøve og prøve det går i, for å bli flink til å panorere, og det er fullt mulig å ta bilder av 3 biler etterhverandre med multishooting og panorering skills, selvom det blir stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Hva er det med aa ta med pokaler paa treff? Et hint om at man vil ha flere eller? Har ikke bilen din fått pokal, eller? Omtrent det samme som å sette dem på ei hylle i stua, på utstilling. Alle liker jo å skryte litt, inkl. deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeBerg Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Det er in med litt knæsje farger ser jeg! Kontrast heter det. Rører ikke saturationen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeBerg Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Fint bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 den de-regga e30'n var tøff.. den med 4 dører:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Ganske imponert over E36`n med ei lykt, så ut til å gå greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå