hnilsen Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Hei, Er det noen her som bor i Bergen, gjerne rundt Minde, som har noe slikt liggende som jeg kunne lånt? Jeg får ikke festet bolten i lageret skikkelig, og bilen kan ikke kjøres før dette er i orden (naturlig nok). Er det noen vennlige bergensere (eller "utlendinger" som oppholder seg i Bergen) som har slikt til låns? Her er DIY som viser hvorfor jeg trenger den http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1312326 På forhånd takk! PS: GS kunne skaffe sånn, tok ca. 4 uker. Jæger bil visste ikke hva jeg snakket om engang. Har ikke kompressor og sånt selv, så jeg sliter litt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Man tar 1 stk. mutter og 1 stk 22 mm kopp, sveiser mutter på toppen og bruker en vannpumpetang. Eller gjør slik de gjør på bildene, det funker det også. Man trenger ikke så mye kraft for å få festet den bolten korrekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
325demon Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Gjelder dette ved innstallering også? altså går det ikke ann å montere bilstein uten spessial verktøy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg2 Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 trenger jo bare trykkluft å vanlig koppnøkkelsett pluss fast er jo ikke noe hokus pokkus me bilstein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts