hnilsen Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Hei, Er det noen her som bor i Bergen, gjerne rundt Minde, som har noe slikt liggende som jeg kunne lånt? Jeg får ikke festet bolten i lageret skikkelig, og bilen kan ikke kjøres før dette er i orden (naturlig nok). Er det noen vennlige bergensere (eller "utlendinger" som oppholder seg i Bergen) som har slikt til låns? Her er DIY som viser hvorfor jeg trenger den http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1312326 På forhånd takk! PS: GS kunne skaffe sånn, tok ca. 4 uker. Jæger bil visste ikke hva jeg snakket om engang. Har ikke kompressor og sånt selv, så jeg sliter litt.
Otis Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Man tar 1 stk. mutter og 1 stk 22 mm kopp, sveiser mutter på toppen og bruker en vannpumpetang. Eller gjør slik de gjør på bildene, det funker det også. Man trenger ikke så mye kraft for å få festet den bolten korrekt.
325demon Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Gjelder dette ved innstallering også? altså går det ikke ann å montere bilstein uten spessial verktøy?
Berg2 Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 trenger jo bare trykkluft å vanlig koppnøkkelsett pluss fast er jo ikke noe hokus pokkus me bilstein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå