Mjørgen Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Meget inponerende bygg du har:-D har du rør bøyer til og bøye dørene på buret? rått bur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Tilgang til rørbøyer er et must ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 acs hjul er prono. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Såg deg i gatebil å gitt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Leverte bilen hos lakkereren idag Gleder meg som en unge til å få den igjen og montere på alt slags stasj!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Kult! Skal du ha rute? Bilen tar turen til hugger'n på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Nja, spørs det da ja. Har du setene? Er de hullfrie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Nja, spørs det da ja. Har du setene? Er de hullfrie? Har setene ja, lurer faen meg på om de er hele og ja, ska sjekke når jeg skal ut! Gir beskjed iløpet av kvelden jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 tror setene er hele i 525en ja, men tror di lukter rumpe.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Var litt slitt seteputa til sjåføren, men ikke hull Såså, rumpa di som lukter inni 525'en Jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 er sikkert mi ja. har sluppet mang en suser inni der.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 er sikkert mi ja. har sluppet mang en suser inni der.=) Slapp vell en liten en jeg og, når jeg ordna opp med ett dårlig plassert 60 skilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Herlig bil dette her, blir grom å se i aksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Grymt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Slenger meg på med gromt kommentaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå