Pedi Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Alltid noen som mener noe er feil, stygt og teit. Men det er jo bare slik det er. Bilen er bygd etter mitt ønske, lik det den som vil Det er jo ikke et motorvalg jeg hadde tatt, men liker at du bygger det du selv ønsker. Hvorfor skal alle bygge etter kokeboka til enkelte her inne? Kokebok-bil er jo for de som liker best å "go with the flow", dvs å bestille inn de samme delene som så mange andre - for da vet en at en kommer innunder "kulogfetbil-kategorien". * Dare to be different * - enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Grom bil med grom motor Gleder meg til å se denne ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Jeg og! x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 råå bil må følge med her mvh jakob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Noen få bilder. Travelt opptatt med kundebiler for tiden så har ikke skjedd så mye spennende Grenrør montert for godt: Spjeldhjusene: S54 vakuum rail, litt modifisert: Bremsevæske koppen: Da 2Jz generelt trøbles litt med varme, må man jo prøve å bedre utgangspunktet litt. Vannet smyger seg egentlig inn bak reg reima der og der struper det bra, så jeg lagde ny rør slik at jeg får fullt løp helt fram. M5 kundebil. Godkjent med turbo Skal skifte toppakning og generelt ordne opp litt dårlig arbeid som ble gjort da den ble bygget. Ikke av han som har den nå nei. Får virkelig lyst på slik bil selv! Nyplanet topp: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 ser bra ut dette, hvor får du kjøpt alurør i den dimensjonen der egentlig? må endre litt på kjølesystemet på min m30, har problemer med at orginale kjøleslangene kommer ani trykkrørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 hos din lokale rørlegger, evt mek. verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Fått pulverlakkert innsug, trykkrør, cooler og delvis kompressorhus. Meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 PERVÆRST!!!! Uberhæftich den her alltså, e grisesjalu på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 PERVÆRST!!!! Uberhæftich den her alltså, e grisesjalu på den! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Drittbra!!! (Siklet en del på den Turbo-E34'en da den lå til salgs.. Grom sleeper! Tror forøvrig at det er Helge Vik som har bygget motor..(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Fyy faen dette er jo heelt vilt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Helt rått. Rett og slett. Matt powdercoat er knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå