Lars89 Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Sinnsyk bil og bra reportasje i Gatebil! Skjønner ikke hvorfor ikke denne kom i hovedbladet!
_anders Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 Var noe med at den ikke var mere enn midt på treet interessant, ville ikke ha flere bmw'er i samme blad, trengte noe å fylle vedlegget med...Arild Dyrkorn tok noen sinnsykt fine bilder av bilen og lagde en bra reportasje. Men ble dessverre kuttet ned, og de utelot de fineste bildene faktisk.. virker sikkert litt utakknemmelig nå, men må innrømme det hadde vært litt mere stas å kommet i hovedbladet så alle hadde hatt sjans til å se. Abonnerer ikke selv heller så..
|Ole| Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Det er litt kjedelig når sånt skjer, du kan banne på att vist VS Motor stille med sin i år så er den fort med i Magasinet i løpet av sesongen...
Vegardb17 Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 At jeg ikke har fulgt mere på den tråden her tidligere! fy faen for ett bygg! Har du videoer av den eller?
freddalur Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Var noe med at den ikke var mere enn midt på treet interessant, ville ikke ha flere bmw'er i samme blad, trengte noe å fylle vedlegget med...Arild Dyrkorn tok noen sinnsykt fine bilder av bilen og lagde en bra reportasje. Men ble dessverre kuttet ned, og de utelot de fineste bildene faktisk.. virker sikkert litt utakknemmelig nå, men må innrømme det hadde vært litt mere stas å kommet i hovedbladet så alle hadde hatt sjans til å se. Abonnerer ikke selv heller så.. Mye kulere med 200sx med wisefab framstilling vettu En skam at ikke bilen din ble med i hovedbladet spørr du meg!!!!
_anders Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 Takker har ikke blitt filmet så mye dessverre. Skal bli bedre i år! https://vimeo.com/45219957
_anders Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Er ikke så veldig spennende updates i denne tråden for tiden. Men var ute med bilen en liten runde igår etter å ha satt på ny utveksling. skal kjøre med 3.91 nå på Våler. Litt vel lettbeint, men akser veldig godt da. Kjørte på lavt ladd igår, 1,2-1,3 og da grepa det så akkurat i 3. gir om jeg holdt stumt i 2. en liten stund først. Dette var med 265/35 18 gatedekk. Så med 265 r-dekk så håper jeg det greper nogenlunde på fullt ladd og Da blir den kjapp
Remito Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Utrolig kult projekt!! Skal du komme i hovedbladet, så må du være god til å lyve og kjenne redaktøren virker det som..
viggo E34 Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Hehe med vanlige gatedekk spinner du nokk lett ut 5.gir med denne utvekslinga du B-)
Pedi Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Skal du komme i hovedbladet, så må du være god til å lyve og kjenne redaktøren virker det som.. Djizzez, er det mulig???
Jørgen-A Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Jeg kjenner ikke redaktøren og jeg lyver ikke noe særlig. Så det er vell og ta i. Men att denne ikke kom i hovedblaet er en stor skam når man ser hvoe mye anna ræl som havner der..
Remito Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Jeg kjenner ikke redaktøren og jeg lyver ikke noe særlig. Så det er vell og ta i. Men att denne ikke kom i hovedblaet er en stor skam når man ser hvoe mye anna ræl som havner der.. Var det jeg ville ha frem.. Helt utrolig at denne ikke kom med
oddis Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 De burde definitivt heve terskelen for hva de slipper inn i Gatebil bladet ja.. jeg har sett en halvshabby japsebil og interiørbilder med løse paneler og massevis av dritt overalt en gang for mye. Og de skriver artikkelen som om den skulle vært noe ekstraordinært. I praksis er det bare en standardbil med jalla tilpasset bodykit. WOW... eh. Virker som capsen bak fram, trynet full av piercinger og bilen trøkka fullt i tullete stickers kommer deg lenger. Jeg må ærlig talt le litt oppgitt da jeg leser gjennom bladet flere ganger. Og faktafeilene i tekniske artikler er nesten underholdende til tider... det er ikke bra for et _bil_blad som representerer et firma som gjør buisness ut av banekjøring med ombygde biler som gjerne betyr at eierne har gjort endel teknisk endringer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå