NeonMuffler Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 hehe:P blir det mye jobb å bytte det med bakstillinga på? har tatt av min, og sveisa gulvet. men jeg har ikke jekka den opp foran så kommer ikke til under hele, og tenkte å sette på bakstillinga først, og så bytte alt av rør. men det blir kanskje litt vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Hvordan var det å bøye de rørene a? Er ikke såkalte mapress rør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Kan bli ganske trasig med bakstillinga på ja tror jeg. Bøyde de med bøyemaskin så det gikk fint. Dette er rustfri Ermetor rør. Leftover etter en høytrykkspyler installasjon på gården. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 aha, kanskje jeg skulle forhørt meg om pris på slike , får jo bra pris via jobben så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 trur ikke du skal slite med bensin nå nesten dobbelt så tykke som org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 På tide med ny tråd da. Har nå byttet ut e30'in til fordel for en e34 m5. Dette er en ombygd bil ja, hadde ikke kunnet gjort det jeg skal med en original synes jeg. Bilen skal ribbes, og lettes det den kan uten å ødelegge den. Bur skal sveises inn, mulig det blir fra tårn til tårn, skal skifte farge (entet Skyline GunMetal Grey, eller BMW Titangrå) Motor kommer til å være en 2J-GTE fra Supra MkIV, girkasse blir ZF fra f.eks 530d av den yere typen med 35mm aksel. Effekten blir som den blir, men det skal iallefall ikke bli mindre enn i e30'in Så med andre ord, jeg har litt deler til salgs. typ komplett M5 delskinn intr. Den mørke typen, skal ta bilder, er bra, trenger bare en oppsmøring. Alle interiør deler uten selve dashbord toppen skal bort. 3,6 motoren som står i, selges med 280 girkasse som ikke bråker eller raper, eksos, og alt den trenger for å gå, uten radiator. 3,6 motor, komplett men den ligger i deler. Fint for inspeksjon. Gamlebilen, så fin Ny bilen, slik den var når jeg fikk den: Slik den er nå, når jeg bytta felger med en kompis. Det er in med AC felger i JAAS garasjen nå Er det 17" eller 18" de AC felgene som står på M5 en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 På tide med ny tråd da. Har nå byttet ut e30'in til fordel for en e34 m5. Dette er en ombygd bil ja, hadde ikke kunnet gjort det jeg skal med en original synes jeg. Bilen skal ribbes, og lettes det den kan uten å ødelegge den. Bur skal sveises inn, mulig det blir fra tårn til tårn, skal skifte farge (entet Skyline GunMetal Grey, eller BMW Titangrå) Motor kommer til å være en 2J-GTE fra Supra MkIV, girkasse blir ZF fra f.eks 530d av den yere typen med 35mm aksel. Effekten blir som den blir, men det skal iallefall ikke bli mindre enn i e30'in Så med andre ord, jeg har litt deler til salgs. typ komplett M5 delskinn intr. Den mørke typen, skal ta bilder, er bra, trenger bare en oppsmøring. Alle interiør deler uten selve dashbord toppen skal bort. 3,6 motoren som står i, selges med 280 girkasse som ikke bråker eller raper, eksos, og alt den trenger for å gå, uten radiator. 3,6 motor, komplett men den ligger i deler. Fint for inspeksjon. Gamlebilen, så fin Ny bilen, slik den var når jeg fikk den: Slik den er nå, når jeg bytta felger med en kompis. Det er in med AC felger i JAAS garasjen nå Er det 17 eller 18 tommer de AC felgene som sitterpå M5 en her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Helt syyykt bygg!! Blir rått og se denne ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Ingen som oppdaterer her da? Jobber med bilen jevnt, men glemmer alltid kameraet...Skal ta noen bilder iløpet av ettermiddagen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 det må du gjøre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxdude Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Blir ett rått bygg;D Likte spesielt innsuget:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 He, steike råt bygg. Effekt er det du satser på da? 1000+++?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Liker ikke å skryte opp effekten før den er benket, men har jo satt meg et mål Om man når det, vil tiden vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Litt bilder da. Elektrisk vannpumpe: Nye traversopphenget: Stolfester lagd, og stolene montert: Dashbordet innsparket. Fits nicely Myye tomrom under da, ennå Fjærtårnstaget. Fin klistermerkeplass Luftfilterpipe Radiatoren har fått påfyllingstopp. kjekt Vannrør. Kjekt med el.pumpe, da trenger man ikke termostat og slik snips. Rent og pent Newgarden93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå