vikracing Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 HAR EN BILLIG 530 V8 MOTOR PÅ HANDA TIL EN BILLIG PENGE SOM JEG LURER PÅ Å BYTTE UT MED M50 B20 MOTOREN SOM STÅR I.MEN KUNNE NOEN SOM HAR PEILING PÅ HVA JEG TRENGER AV ANDRE DELER ENN DET SOM STÅR PÅ KAROSSERIET SKRIVE EN LITEN LISTE? HAR HØRT AT MAN MÅ HA BREMSEKRAFTFORSTERKER FRA 530.HVA MED DIFF OG SÅNN ? VILKEN MANUEL KASSE PASSER PÅ DISSE MOTORENE ?
Robin L Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 myye arbeid. du må bytte ledningsnett, girkasse,bremser, mellomaksling og sansynligvis diff. sikkert mere også... men m60 er kongemotor da hvilken kasse tør jeg ikke å svare på men ser noen annonserer kasser til de innimellom. men kryr ikke av de... ville heller puttet nedi en m50b25 eller m52b28 med m50 innsug eller noe.
vikracing Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 er lei m50 igrunn har lyst på noe med litt mer krutt fra bunn men må jeg bytte hele ledningsnettet i bilen?
pedro Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Hei Du kan ringe Eirik viste på tf. 92226544. Han har levert flere ombyggingspakker til E34 540 E32 740 manuell. Han vet hva som skal til av bremser, ledningsnett, kasser og differensialer. Ingen umulighet på E34 dette. Ledningsnettet inne i bilen er ikke kritisk. & 7 varianter på dette i E34 som går på utstyrsnivå. P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå