Gå til innhold

Kjenner til/erfaringer med CARPARTS PER?

stigln
 Share

Anbefalte innlegg

Ja,det koster faktisk penger å være kar... ;)

På en såpass ny bil er jeg ikke i tvil om hva jeg hadde valgt,men jeg har kanskje ikke helt samme forutsetninger,i og med at jeg jobber i bransjen.

Ja det er jo j.... mye penger for litt fetere utseende :D

Men bilen blir jo dobbelt så tøff.

Mulig jeg skaffer det selv fra tyskland,tar meg en runde rundt til mine lokale (beste)lakkverksteder og hører om det er noen som kan lakke det s...t og få BMW til å montere det!

Skal sikkert gå ann spare noen laken der vil jeg tro!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine erfaringer med Per og Carparts:

-etter å ha hatt bilen min på sjekk hos Bilia i Drammen fikk jeg pris på nytt grenrør og ny turbo + endel småplukk; 62.000kr. Inkl. Mont.

Etter en tlf til Per fikk jeg pris på det samme; 22.000kr. Han ordnet med montering, og alt er proft utført. Garanti på turbo.

- i samme slengen monterte han komplett utvendig m-pakke inkl. Innstegslister, ferdig montert og lakkert for ca. 18.000kr. Orginale BMW deler og perfekt utført.

Da jeg hentet bilen var den fullstendig shinet innvendig, utvendig og i motorrom, noe som ikke var endel av avtalen, men ble gjordt som ren service!

Jeg er svært fornøyd og kommer til å handle mer her, både biler og deler!

Jeg setter ikke en fot innforbi dørene hos et BMW merkeverksted i Norge igjen, det de driver med er til tider ran på høylys dag.

vendig m-pakke inkl. Innstegslister montert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å handle hos BMW eller Møller f.eks er å bli ranet. deler som KUN går ant å få derifra er ok å betale ekstra for, MEN ved å søke litt rundt på nett finner man alltids samme delene fra en "vanlig" forhandler (styling sjappe, import osv) til brøkdelen av prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender stadig vekk at enkelte som har skullet spare penger,kommer innom fordi bilen er skrudd ihjel av en billig bakgårdssjappe. Jeg sier ikke at det kun er merkeverksteder som kan leksa si,men påstår derimot at visse ting er det bedre å ikke få utført hos johan i bakgår'n. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine erfaringer med Per og Carparts:

-etter å ha hatt bilen min på sjekk hos Bilia i Drammen fikk jeg pris på nytt grenrør og ny turbo + endel småplukk; 62.000kr. Inkl. Mont.

Etter en tlf til Per fikk jeg pris på det samme; 22.000kr. Han ordnet med montering, og alt er proft utført. Garanti på turbo.

- i samme slengen monterte han komplett utvendig m-pakke inkl. Innstegslister, ferdig montert og lakkert for ca. 18.000kr. Orginale BMW deler og perfekt utført.

Da jeg hentet bilen var den fullstendig shinet innvendig, utvendig og i motorrom, noe som ikke var endel av avtalen, men ble gjordt som ren service!

Jeg er svært fornøyd og kommer til å handle mer her, både biler og deler!

Jeg setter ikke en fot innforbi dørene hos et BMW merkeverksted i Norge igjen, det de driver med er til tider ran på høylys dag.

vendig m-pakke inkl. Innstegslister montert

høres veldig profft ut i i ditt tilfelle da :D

Men har også hørt en del negativt så ikke lett å bestemme meg for hvem som skal få jobben på min bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har kameraten min fått montert komplett utvendig m-pakke på bilen sin og er kjempe fornøyd :D

Han var selvfølgelig skeptisk til å betale kr5000,- på forskudd, men siden Per virket som en hyggelig kar, så tok han sjansen. Per var flink til å svare eposter og sms.

Jobben ble bra utført og delene er av bra kvalitet.

Kjempe hyggelig kar. Trenger jeg noe til min bmw så vet jeg hvem jeg skal kontakte 8)

Jeg forstår begge parter, en er skeptisk til å betale forskudd (redd for å bli svindlet), men det gjelder Per også. Han er også redd for at folk skal avbestille i etterkant. Han kjøper jo inn deler og koster på lakkering.

StigIn: du trenger ikke å være redd, du blir garantert fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har kameraten min fått montert komplett utvendig m-pakke på bilen sin og er kjempe fornøyd :D

Han var selvfølgelig skeptisk til å betale kr5000,- på forskudd, men siden Per virket som en hyggelig kar, så tok han sjansen. Per var flink til å svare eposter og sms.

Jobben ble bra utført og delene er av bra kvalitet.

Kjempe hyggelig kar. Trenger jeg noe til min bmw så vet jeg hvem jeg skal kontakte 8)

Jeg forstår begge parter, en er skeptisk til å betale forskudd (redd for å bli svindlet), men det gjelder Per også. Han er også redd for at folk skal avbestille i etterkant. Han kjøper jo inn deler og koster på lakkering.

StigIn: du trenger ikke å være redd, du blir garantert fornøyd.

Takker for at du tok deg tid til å holde meg oppdatert vicky81!! Høres ut som en rimelig proff fyr alikevel :D

Har vært i kontakt med han i det siste og jeg blir mer og mer trygg på å bruke han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraten min betalte kr20.000,- for utvendig m-pakke + innfelbare m-speil + m-spoiler på bagasjen. Prisen var inkludert lakkering og montering. Syns det er billig, hvertfall siden han og jeg ikke kjenner noen som lakkerer og monterer billig. Dessuten så må det fraktes rundt i tillegg. Alt det styret slipper man her, får alt gjort hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraten min betalte kr20.000,- for utvendig m-pakke + innfelbare m-speil + m-spoiler på bagasjen. Prisen var inkludert lakkering og montering. Syns det er billig, hvertfall siden han og jeg ikke kjenner noen som lakkerer og monterer billig. Dessuten så må det fraktes rundt i tillegg. Alt det styret slipper man her, får alt gjort hos deg.

Han monterer desverre ikke i Bergen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...