stiansk Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Halloen! Kjøpte meg BMW nå for noen dager siden, Jeg hadde jo allerede bestilt fullt anlegg til den forige bilen min (Pioneer) alt var jo greit jeg skulle jo bare bytte spilern som sto i etc. Men det som er med min nye BMW er at jeg har en integrert spiller i dashbordet, og da lurer jeg på. Kan jeg koble Sub og forsterker på denne spillern?. Eller er det noen gode løsning for å få koblet på spillern min? legge spillern i hanskerommet eller no? hørte det var mulig. Vil ikke begynne å ødelegge det integrerte anlegget. Det passer for godt inn i bilen, og innbilder meg at et stort hål med en liten spiller i midten vil ikke ta seg godt ut. Noen forslag til en som ønsker lyd i bilen sin : )? Bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 viewtopic.php?f=10&t=158241 den her vil løse litt tenker jeg? vurderer den selv ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=158241den her vil løse litt tenker jeg? vurderer den selv ☺ Ja, det kan se slik ut ja: ). Vet du hvor mye den kan komme på i pris eller^^? Har også fått noen tips fra noen venner. De har satt opp en CD veksler i bagasjerommet som er koblet opp mote remote på spillern i bilen. Som styrer om hvilken CD du vil spille samt bytte sang, og så kan du koble SubWoofern på Batteriet i bagasjerommet og frem til spillern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Noen flere som har noen tips:p? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Se denne posten: viewtopic.php?f=10&t=53804&hilit=h%C3%B8yniv%C3%A5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Her ser du mi løysning, eg kjøpte ein spelar med ramme, synast ikkje det vart so gale. Ikkje heilt ulik fargane som er i AC heller, sjølvom det er langt frå identisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 så kan du koble SubWoofern på Batteriet i bagasjerommet og frem til spillern. W0ot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Her ser du mi løysning, eg kjøpte ein spelar med ramme, synast ikkje det vart so gale. Ikkje heilt ulik fargane som er i AC heller, sjølvom det er langt frå identisk. Har nå bestilt et sånt deksel å ha irundt spillern ; ). Så nå er det bare å vente på dekselet å så er det bare å begynne å koble. : ) takke for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Til dere som sitter på samme problem;) Bare stikk innom en elektro butikk, gjerne en som driver kun med musikk;p Hør om en enkel-din eller multi-din Deksel til din BMW type. Det som også er greia med Kablene bak dekselet er at du trenger en overgang fra bilens kabel nett til cd spilleren, Dette er en enkel plugg som jeg fikk kjøpt på Bilextra;D, bare spør de, så vet de hva du skal ha. Så er det bare å trykke inn spillern og deksel irundt. Kabler kan trekkes ned ved dørken på passasjer setet og legges bort ved stolene og bak i bagasjerommet. så er det bare å druse på;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom.Arnesen Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Her ser du mi løysning, eg kjøpte ein spelar med ramme, synast ikkje det vart so gale. Ikkje heilt ulik fargane som er i AC heller, sjølvom det er langt frå identisk. Har nå bestilt et sånt deksel å ha irundt spillern ; ). Så nå er det bare å vente på dekselet å så er det bare å begynne å koble. : ) takke for hjelpa hvordan ser den ut med lokket lukket over spilleren? vurderer noe slikt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Penere de adapterene hvor man kan ha spiller nede med luka igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom.Arnesen Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Penere de adapterene hvor man kan ha spiller nede med luka igjen. gief me link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Litt dyr å jeg vet ikke om den er til å stole på den butikken men: http://transmedia.mystore.no/ds_product ... ts_id/1657 Bare ett eksempel, vet det finnes andre som er billigere enn den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Litt dyr å jeg vet ikke om den er til å stole på den butikken men:http://transmedia.mystore.no/ds_product ... ts_id/1657 Bare ett eksempel, vet det finnes andre som er billigere enn den der. da får du ikke til å sette inn spilleren :s, spilleren kjøres inn på ei skinne, så det går akkurat på den måte jeg gjorde det:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Litt dyr å jeg vet ikke om den er til å stole på den butikken men:http://transmedia.mystore.no/ds_product ... ts_id/1657 Bare ett eksempel, vet det finnes andre som er billigere enn den der. da får du ikke til å sette inn spilleren :s, spilleren kjøres inn på ei skinne, så det går akkurat på den måte jeg gjorde det:p Jeg er klar over hvordan det er ja, jeg har hatt flere spillere i bilen, men jeg har tidligere sett på forummet brukere som har montert cd spiller nedenfor den listen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå