Gå til innhold

Integrert cd spiller i e39 520i 1997 - Se her for løsning:D


 Share

Anbefalte innlegg

Halloen!

Kjøpte meg BMW nå for noen dager siden, Jeg hadde jo allerede bestilt fullt anlegg til den forige bilen min (Pioneer)

alt var jo greit jeg skulle jo bare bytte spilern som sto i etc.

Men det som er med min nye BMW er at jeg har en integrert spiller i dashbordet, og da lurer jeg på. Kan jeg koble Sub og forsterker på denne spillern?.

Eller er det noen gode løsning for å få koblet på spillern min? legge spillern i hanskerommet eller no? hørte det var mulig.

Vil ikke begynne å ødelegge det integrerte anlegget. Det passer for godt inn i bilen, og innbilder meg at et stort hål med en liten spiller i midten vil ikke ta seg godt ut.

Noen forslag til en som ønsker lyd i bilen sin : )?

Bilde.

649vm3anppijpfdzonf3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=158241

den her vil løse litt tenker jeg? vurderer den selv ☺

Ja, det kan se slik ut ja: ). Vet du hvor mye den kan komme på i pris eller^^?

Har også fått noen tips fra noen venner. De har satt opp en CD veksler i bagasjerommet som er koblet opp mote remote på spillern i bilen. Som styrer om hvilken CD du vil spille samt bytte sang, og så kan du koble SubWoofern på Batteriet i bagasjerommet og frem til spillern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser du mi løysning, eg kjøpte ein spelar med ramme, synast ikkje det vart so gale.

c9ne9ff8g15mvop8iulx.jpg

Ikkje heilt ulik fargane som er i AC heller, sjølvom det er langt frå identisk.

p64km1uqmnfzs78bqqsy.jpg

Har nå bestilt et sånt deksel å ha irundt spillern ; ). Så nå er det bare å vente på dekselet å så er det bare å begynne å koble. : )

takke for hjelpa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Til dere som sitter på samme problem;)

Bare stikk innom en elektro butikk, gjerne en som driver kun med musikk;p

Hør om en enkel-din eller multi-din Deksel til din BMW type.

Det som også er greia med Kablene bak dekselet er at du trenger en overgang fra bilens kabel nett til cd spilleren, Dette er en enkel plugg som jeg fikk kjøpt på Bilextra;D, bare spør de, så vet de hva du skal ha.

Så er det bare å trykke inn spillern og deksel irundt. Kabler kan trekkes ned ved dørken på passasjer setet og legges bort ved stolene og bak i bagasjerommet.

så er det bare å druse på;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser du mi løysning, eg kjøpte ein spelar med ramme, synast ikkje det vart so gale.

c9ne9ff8g15mvop8iulx.jpg

Ikkje heilt ulik fargane som er i AC heller, sjølvom det er langt frå identisk.

p64km1uqmnfzs78bqqsy.jpg

Har nå bestilt et sånt deksel å ha irundt spillern ; ). Så nå er det bare å vente på dekselet å så er det bare å begynne å koble. : )

takke for hjelpa ;)

hvordan ser den ut med lokket lukket over spilleren? vurderer noe slikt selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dyr å jeg vet ikke om den er til å stole på den butikken men:

http://transmedia.mystore.no/ds_product ... ts_id/1657

Bare ett eksempel, vet det finnes andre som er billigere enn den der.

da får du ikke til å sette inn spilleren :s, spilleren kjøres inn på ei skinne, så det går akkurat på den måte jeg gjorde det:p

Jeg er klar over hvordan det er ja, jeg har hatt flere spillere i bilen, men jeg har tidligere sett på forummet brukere som har montert cd spiller nedenfor den listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...