Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vet ikke noe om det... mer er visst en fra forumet som har arrangert / er med på dette. En av de siste postene i tråden "gumball 3000 for bimmers i sommer?"

Skrevet

jøss, trudde det ikke fantes folk med liv lenger i dette landet jeg, alt skal være lovlig, på bane og ellers så a4 og kjipt som mulig osv osv osv

men jaggu øyner jeg ikke håp for enkelte.. bra tiltak! Hadde vært moro å se bilparken.. bør være en del snadder når det er gamle 70-talls biler om jeg har forstått det riktig.

Lenge leve GIS, GR og andre legendariske anarkister! :twisted:

Skrevet

Hvis en mister lappen, så overtar nestemann i bilen... hehe..

Just-turbodiesel: Joa... men det her må være det mest dumdristige en kan gjøre vel?

Når det står om 100.000 så tror jeg hjernen kobler helt ut. Nå vet jeg ikke hva slags

rute/strekning det er snakk om her men. Ikke verdt det hvis noen blir drept.

Skrevet
jøss, trudde det ikke fantes folk med liv lenger i dette landet jeg, alt skal være lovlig, på bane og ellers så a4 og kjipt som mulig osv osv osv

men jaggu øyner jeg ikke håp for enkelte.. bra tiltak! Hadde vært moro å se bilparken.. bør være en del snadder når det er gamle 70-talls biler om jeg har forstått det riktig.

viewtopic.php?f=9&t=165084

dobbelt moral er dobbelt så bra som moral er det noen som synger....

Skrevet

Hehehe, årlig arrangeres visstnok disse løpene med "flere dødsulykker" som resultat, så viser de til en artikkel der det står om EN dødsulykke som har skjedd pga dette? Hvor mange dødsulykker skjedde ikke i Makedonia det året grunnet for høy fart? Greit nok at de som deltar står for noe som ikke tilbøyer seg lover og muligens setter dumme ideer i hodene til dumme, påvirkelige folk, men jeg synes det er feil å lage "hardtslående nyheter" med "flere dødsulykker" når de ikke har kildene til dette... Ikke at jeg forventet bedre fra Dagbladet, selvfølgelig. Talentløse sladrekjerringer.

Mens jeg liker ideen om å samle bilentusiaster med flotte biler og kjøre til forskjellige destinasjoner, synes jeg ikke det bør belønnes med pengepremie. Jeg synes opplevelsen bør være nok i seg selv. Hvis Gumball 3000 fortsatt eksisterer når jeg får midlene til å delta, vil jeg helt klart ha dette som en ting på min "to-do" liste (hvis det da ikke har blitt enda mer preget av rike tullinger som vil vise frem pengene sine istedenfor bilentusiaster som vil dele flotte kjøreopplevelser med andre).

Skrevet

Hvis noen her er med vil jeg se bilder.

Sikkert noen fra Vestfold som har funnet på dette:)

Får håpe søt går bra.

Skrevet

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=165084

dobbelt moral er dobbelt så bra som moral er det noen som synger....

hehehe du kan si så :lol: folk kjører seg jo i hjel i hverdagen, så hvorfor ikke gjøre det med stil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...