Arotished Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Personer som jobber i biltilsynet er mest sannsynlig folk som ble mobbet i sin ungdom og nå har de mulighet å ta hevn Finnes bare en ting som er verre enn biltilsynet, og det er tollere. Beste vitsen er at man vet at man er nordmann når man er mer redd for tollere enn terrorister
Kristov Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 At SSP kan garantere godkjenning er jo litt moro. Det er ikke verre enn å skrive en kontrakt. Ingen godkjenning ingen penger.
-Roger- Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 At SSP kan garantere godkjenning er jo litt moro.Det er ikke verre enn å skrive en kontrakt. Ingen godkjenning ingen penger. De kjenner vel noen som jobber i statens vegvesen...
Ballder Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Eller store i kjeften?? Bare spør jeg... Meeeen, lurer på om jeg skal ta en liten opprydning i prosjekttråden min jeg gitt, etter å ha lest om det her. Ikke at bilen skal gå på veien, men kjipt om plutselig det står en baron med papir som bekrefter visning og banker på verksted døra... Hva pokker har det og si, så lenge bilen ikke skal regges da mann??
Ballder Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Eller store i kjeften??Bare spør jeg... Meeeen, lurer på om jeg skal ta en liten opprydning i prosjekttråden min jeg gitt, etter å ha lest om det her. Ikke at bilen skal gå på veien, men kjipt om plutselig det står en baron med papir som bekrefter visning og banker på verksted døra... Hva pokker har det og si, så lenge bilen ikke skal regges da mann?? Fordi jeg må betale forsikring på den, med andre ord beholde skiltene for å kjøre på bane, hvis ikke må jeg i extrem klassa. Og det er litt drøyt enn så lenge. Derfor. Men skal jo ikke bruke den på veien Da kan du jo fort få flere problemer vil jeg tro. Den forsikringen din funker vel relativt dårlig på bane dersom uhellet er ute spør du meg. Dersom du ikke har spesiell avtale om at den gjelder på bane, og at bilen er teknisk sett modifisert i forhold til hva som er orginalt. Anyway.. Du som får problemet ved eventuell ulykke, og eventuell etterkontroll. Men fikk svar på hvorfor da.
316 Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Du får forsikring som dekker banekjøring, men det gjelder vel ikke dersom du har trimma bil vil jeg tro...
Gjest Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 på banekjøring gjelder ingen forsikring. bare eget ansvar. krasjer du med en annen betaler du for skadene på din egen bil, og den andre for sin bil. Slik er det.
316 Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Javel, jeg er ganske sikker på at det er forsikringsselskaper som dekker banekjøring.
Kristian Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 det kommer ann på hvem som arrangerer banekjøringen.
gkw89 Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 på banekjøring gjelder ingen forsikring. bare eget ansvar. krasjer du med en annen betaler du for skadene på din egen bil, og den andre for sin bil. Slik er det. blir det praktisert egentlig? alltid lurt på om du sitter der med sjegget i postkassa, eller om folk er reale nok til å stå for handlinger... jævla surt om du har en bil du setter mer pris på enn det meste annet, og så blir man bulka ned av en tufs, som bare tror bånn gass er bilkjøring..
Gjest Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Blir du kjørt i rompa av en galing på gatebil treff har du ingen ting du skulle sagt. Du er der på eget ansvar. slik er det ihvertfall på gatebil.Mulig det er anderledes på lisenierte biler. Og jeg kan ikke tenke meg att det finnes forsikringselskap som forsikrer bilen din når du bryter vegtrafikkloven.For den gjelder tro det eller ei på bane og. Jeg vet litt om dette for jeg sitte i styret i nordmøregatebil klubb og vi har arangert treff i mange år nå. Men nok ot i tråden til larsen kansje.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå