fizn Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Mekka et bilde bånngass i Photoshop jeg, er nybegynner. Men må si det så litt bedre ut med litt senk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Det gjorde det ja ! Vi får se.. Tenker jeg handler felger først, så får jeg se an hvor fornøyd jeg blir med høyden, eller om det trengs forandringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Hehe, det tar jeg som et komplement? Fornøyd jeg ja Endelig får igjen litt for skolegang og slit, så kan jeg unne meg noe jeg har lyst på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Da er Blackline-lykter på vei fra KOED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Da er endelig Blackline-lyktene montert Ble litt bedre ja ! Skal ta flere bilder etter jeg har fått vasket bilen, igjen..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Myyye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Jaa, ble fornøyd jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Ble bra med nye baklamper. Hvor lang tid brukte du på og bytte? Har ikke sett noe på mine hvordan de sitter festet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Mm Det var ufattelig lett. På venstreside av bilen, så er det jo deksel over der varseltrekant osv ligger. Så den er bare å ta av, 3stk muttere som må av, og kontakten:) På høyre side så må du av med plata som ligger i bagasjerom, og så kommer du frem til 2stk plastskruer på sidedekselet på høyre side.. De som er montert i bagasjeluka er også lett. Det er tre plast-"dingser" på dekselet, som du må dra ut. Dras ut lett for hånd. Så tar du av dekselet (det henger bare ned), så flytter du litt i isolasjonen, til du ser en mutter. Den løsner du, og vipper ut lykta sideveis Samme på begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Vakkert lille blondie Fin start på våren som starter over helga! (jeg har trua). Men fulgte det med pærer? Og eventuelt ny pæreholder for lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Ja, ble bra Hehe, våren har så vidt startet her også. Har montert ETT sommerhjul på e30`n Fulgte med pærer og holdere ja.. Komplett Bare å skru av mutterne på de originale lyktene, ta av kontakten, og vippe de ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Skikkelig lekkert. E90/E91 før facelift krever virkelig blackline lykter montert. Gir en mye mer helhetelig profil av en ellers lekker bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Takk takk.. Men fortsatt liker jeg ikke lyktene på preface i sin helhet føler jeg.. De virker litt..."store"? Ser ut som en alien Liker faceliftlyktene mye bedre i grunn.. Men som du sier, mye bedre med Blackline`s i forhold til originale ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Eller så må du ha sånn rompe som frøkna mi All red! Thats the way, a-ha a-ha, I like it, a-ha a-ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå