Gå til innhold

07 E91 320d M-sport Lemans Blå.. Solgt

Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, har du vel ! Jepps, gjør det :) Kanskje jeg kan leke litt med original-lyktene senere :) Men faktisk, er mye bedre ryggelys i blackline-lyktene.. Fattern reagerte på det etter vi var ferdig å skru kadett her på onsdagskveld.! Og jeg merket det da jeg rygget ned til huset også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei Jørgen! :)

Har lest denne tråden din, og blitt både imponert og ikke minst motivert til å gjøre småting med min egen bil.

Begynner faktisk også å angre litt på om jeg heller burde ha valgt "din" farge i stedet for svart da jeg bestilte bilen. :-k

Men tenkte at svart var tidløst og alltid "bankers" ved evt videresalg. Men er samtidig litt kjedelig med svart bil. Men gjort er gjort! :)

Du har tidligere nevnt i tråden din noe om frontleppe eller splittere, har tenkt på dette selv, men ikke funnet noe jeg kan tenke meg enda.

Har du kanskje noen tips på hva som kunne blitt pent på min E91LCI? :):)

BFV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Tjaa, er vel kanskje ikke så mye å bli imponert over enda? ;) Men litt småting utgjør litt for helhetsinntrykket! For min del var sort og sølvgrå bil fullstendig uaktuelt faktisk, da det er noe "alle" har. Nå skal det sies at LM-blå også er noe utbredt, men ikke så mye som de to førstnevnte.

Jaa, driver å tenker litt på dette. Splittere tror jeg ikke det blir, fordi de fleste velger dette noe enkle alternativet. Har heller ikke planer om å ha noe carbon på den, men beholde den sorte og blå kombinasjonen.. Har funnet en frontleppe, så vi får se ila våren/sommeren om det blir noe. Felger er første ønsket, og evt litt mere diskret senk (er org senket 15mm). Frykter den blir litt høy med 20" felger.

personlig synes jeg facelift-utgaven som du har, i M-sport er perfekt! Både front, og ikke minst bakenden, da spesielt baklyktene, er myyye penere på de siste årsmodellene.. Nå er jeg heller ikke så kjent med extrautstyr til facelift, men der er det jo bare å google litt, evt ta noen søk på ebay.com og ebay.de over hva som kan finnes i stash til din bil :) Et "førstevalg", og noe som er halve bilen for min del, er jo felger. Regner med den står på 17" org felger på sommer kanskje? Ellers har man jo splittere/leppe, om det finnes på facelift, svak toning av ruter, mørke baklykter, diffuser bak, med evt 2x2 utblås for den som liker det. Ellers synes jeg at bilen er såpass bra og se til, at det er ikke så store dyre forandringer som må til, sett bort fra felger, for at den ser bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To stemningsbilder fra Oppdal sist helg. Innesnødd fra fredag til lørdag, og Blåmann hadde fått "Chop shop London-style" etter nattens vind om snøfall :lol:

g1k1ikxepik6e1q8wjpv.jpg

Etter en GOD stund med måking, var endelig Blåmann fri for snø, i alle fall i noen minutter.;)

zpaesfl6a9g1m33ovi16.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tatt med iPhone, siden speilrefleksen lå inne i bilen :lol: Jaa, begynner å bli nok nå ja.. Lagt ned 30-35cm her siste døgnet.. Tidligere i uka snakket vi 10 varmegrader og skikkelig vårstemning, men den ble brått avbrutt ! Håper på skyfri himmel i natt, med Nordlys, så kanskje jeg tar en tur oppe i Vindparken vår og prøver på litt fotografering! :)

Fytti helvete for et snøfall!

Tja, la vel ned oppimot 80cm på 1,5 døgn! Måka rundt hytta/bilen 9 ganger ila fredag og lørdag!!! Var rimelig lei til slutt for å si det mildt. Var jo der for å stå ski, ikke måke snø :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Tjaa, er vel kanskje ikke så mye å bli imponert over enda? ;) Men litt småting utgjør litt for helhetsinntrykket! For min del var sort og sølvgrå bil fullstendig uaktuelt faktisk, da det er noe "alle" har. Nå skal det sies at LM-blå også er noe utbredt, men ikke så mye som de to førstnevnte.

Jaa, driver å tenker litt på dette. Splittere tror jeg ikke det blir, fordi de fleste velger dette noe enkle alternativet. Har heller ikke planer om å ha noe carbon på den, men beholde den sorte og blå kombinasjonen.. Har funnet en frontleppe, så vi får se ila våren/sommeren om det blir noe. Felger er første ønsket, og evt litt mere diskret senk (er org senket 15mm). Frykter den blir litt høy med 20" felger.

personlig synes jeg facelift-utgaven som du har, i M-sport er perfekt! Både front, og ikke minst bakenden, da spesielt baklyktene, er myyye penere på de siste årsmodellene.. Nå er jeg heller ikke så kjent med extrautstyr til facelift, men der er det jo bare å google litt, evt ta noen søk på ebay.com og ebay.de over hva som kan finnes i stash til din bil :) Et "førstevalg", og noe som er halve bilen for min del, er jo felger. Regner med den står på 17" org felger på sommer kanskje? Ellers har man jo splittere/leppe, om det finnes på facelift, svak toning av ruter, mørke baklykter, diffuser bak, med evt 2x2 utblås for den som liker det. Ellers synes jeg at bilen er såpass bra og se til, at det er ikke så store dyre forandringer som må til, sett bort fra felger, for at den ser bra ut :)

Jeg syns det er de små tingene som gjør prikken over i'en, men det er helt klart at felger gjør hele bilen! Jeg bestilte 18" originale M-sport felger. Syns de er fine, men kanskje litt for vanlige. Mulig jeg kommer til å angre...for har sett noen meeeeget pene M6(?) felger, delvis sorte. :)

Ellers bestilte jeg tonede vinduer, og har i ettertid fått lagt på film på siderutene foran. Syns det gir et røffere helhetsinntrykk. Ellers så skal jeg jo skifte disse nyrene da, få tak i stoffmatter, muligens alu-pedalsett.

Er ikke så kjent med BMW styling. Hvordan ligger det an med produkter fra Schmiedmann, er det brukbart eller bare jalla? Kun GS Bildeler som gjelder? ;)

Så tror jeg faktisk bare jeg skal nyte bilen.....og ikke hele tiden hige etter å gjøre nye endringer! :)

Syns som sagt du har en nydelig bil, og kommer til å følge med på hva du gjør videre. De nye baklyktene dine gjorde STOR forandring! Meget pent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt enig der :) Aha, men da har du jo greie felger da. Jeg liker at felgene er litt store, så usikker på om jeg hadde blitt fortrolig med 18" :lol: Jaa, M6 felgene er vel litt mørke mellom eikene.

Ah, du gjorde det ja.. Har meget lyst til å tone jeg også, men vet ikke om det blir prioritert enda. Stoffmatter gjør seg ja, i alle fall M-matter ;) Det blir muligens en oppdatering til meg også, selv om jeg både har stoff OG gummi inne i bilen nå :lol: Kjekt med gummimatter på vinteren.. Slipper å trekke så mye fukt..

Ang styling er det vel noe man bør holde seg unna på en M-sport ;) I alle fall i større grad. Men en oppfreshing av fronten, evt hekk går jo an, i moderat mengde (LES: Leppe/diffuser).

Schmiedmann har jeg aldri handlet fra. Vet de har fått nye drivere for litt siden, så de er vel kanskje litt i "oppstartsfasen" enda. Ellers har vi jo www.koed.no da, som har fine priser.! GS Bildeler har jeg også brukt, og selv om det kanskje koster litt extra der, så har man det igjen på service av ypperste klasse, noe jeg setter stor pris på når jeg skal kjøpe noe i alle fall. Er vel også stor sjans for litt rabatter hos GS, i alle fall om du er medlem av BMW Car Club Norway (BMWCCN). Kommer nok til å legge igjen noen riksdaler på GS om litt, da jeg tenker å handler felger der til både Blåmann og E30`n ;)

Hehe, den sliter jeg med. Straks en ny oppdatering er kommet på en av bilene, starter letinga etter en ny..:lol: Nyte bilen kan du gjøre ja 8)

Jo takk for det :) Blackline-lyktene gjorde susen ja! Så er fornøyd med de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...