Gå til innhold

07 E91 320d M-sport Lemans Blå.. Solgt

Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen ble satt til side, ser ut som fotografen heller vil vise natur, og ikke bil, bilen burde vært i mer fokus, blir bare til at man setter øya vekk fra bilen. Flott natur hvertfall, og nydelig bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får gjøre det, Fræsarn ;)

Anders: Syns dem vart grei æ ja :)

Mm, snakk om at minigris kjører om han rekker lappen i tide :) Får vel alltids noen til å kjøre den tenker jeg.. Ja, bare å stå på da :) Når kommer du hjem igjen da ? Eller har du andre som jobber på bilen? :lol:

Nja, har nå satt hanj AD-HD sjøl (aka turbo-ove på bimmers for di som ikke vet det) på å gå over biln som har et trent øye for slikt.. Pussa ned så å si hele biln før æ dro på sjøen, kommer hjem på tirsdag no, så har æ bare å sveis i en ny kanal, å send den avgårde til lakkering, deretter demontere m10b18 turbomotoren å sette den sammens igjen å montere i bil.. Å deretter alt listverk, emblemer, dørtrekk osv osv å rett på GS-treffet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Tore: Har tatt til etterrettning det du sa i går nå sammen med han som tok bildene :) Han så feilene han hadde gjort selv, samt var klar over noen av de ! Men takk for konstruktive tilbakemeldinger, det setter vi pris på :) Om været tillater det, så blir det kanskje en prøveshoot med E30`n ila helgen, så da får vi prøve litt nye idéer :)

Mye E9x for tiden ja! 3 literen hadde nok vært en herlig kjøremaskin ;)

Bare å kjøpe d K.S :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det går an å gi tilbakemeldinger. På visse fotoforum blir det bare surskap :P

Jeg er jo i markedet for bil for tiden, og har tenkt å bruke litt mer tid denne gangen.

Heller egentlig mest mot E39 M5, men fornuften sier E9x/E6x. Jeg får se hva det blir til :)

Edit: Post nr 1000 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på en hvit M-sport, automat + xdrive ;) ruller inn om noen år... i mellomtiden blir det 1 serie coupe ;) Jeg trenger ikke mer plass jeg Jørgen :D ho ho

Konebil uten kone??? Ka FARSken :lol: Menne, likte de første strofene der ;)

Fint at det går an å gi tilbakemeldinger. På visse fotoforum blir det bare surskap :P

Jeg er jo i markedet for bil for tiden, og har tenkt å bruke litt mer tid denne gangen.

Heller egentlig mest mot E39 M5, men fornuften sier E9x/E6x. Jeg får se hva det blir til :)

Hehe, fotoforum har jeg faktisk la være å registrere meg på, da jeg har hørt det du sier nå, at det er mye "kjeft" og få, samt at folk er lite mottakelige.. Synes det er greit å høre på andre, så lenge det ligger minst et lite snev av fornuft i det.:) Men det finnes jo også en del "jeg vet alt så jævla mye bedre enn andre" her inne (ikke i denne tråden jeg mener).

Selv om jeg kjører E91, så hadde jeg nok valgt E39 M5, eller E6X om det sto mellom de bilene. 3-serien er i grunnen en mye enklere bil sånn rent comfortmessig. Å kjøre en 320d M-sport kontra en 520d M-sport er ikke sammenlignbart en gang. Min neste bil blir en E6X, mest sannsynlig, men vil vente til den kan ha noe sånt som 530d/535d bak :) Brukte forresten 5mnd på å finne denne..:lol: Men er suuuperfornøyd med bilen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Jeg solgte jo E39en min pga. jeg synes det var for lite med 170hk i bilen, så jeg ser ikke greia med å kjøpe en toliter igjen.

Ender bare med at jeg selger den.

Men nok off topic fra meg. Kos deg med bilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er ute etter motorkraft, så er det nok ikke å anbefale en 320d/520d nei ;) da kjøper du heller en kvikk E39 evt en større dieselmotor i E6X 8) E39 med 170hk er ikke noe man river av veien med akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...