Jordfræsar Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Jeg titta så vidt i motorrommet i ste... AE pærene ligger kinkig til ja... mildt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Bah... Ikke si d en gang Får se over helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 I just did Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Grattis med nye felger, kledde bilen bra dei! Hvilken dekk dim kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bazz Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Faktisk veldig pene samt. rimelige felger dette Passer jo godt på de fleste bimmere Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Grattis med nye felger, kledde bilen bra dei!Hvilken dekk dim kjører du? Jo takk, det ble ikke så aller værst Er vel 245.30.20 foran og 285.25.20 bak om jeg ikke tar heeeelt feil.! Faktisk veldig pene samt. rimelige felger dette Passer jo godt på de fleste bimmere Pen bil! Takk for det Jaa, er ikke noe spesielt med de i den forstand, men det er en bruksbil, så får holde i denne omgangen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Fine felger! E9x kler virkelig 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Ble det no mer sporing? Kjørekomforten er still good? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Fine felger! E9x kler virkelig 20" Fint å høre dette fra en som virkelig har smak Jaa, såpass store hjulhus, at det må være 20" for å fylle de.. Ble det no mer sporing? Kjørekomforten er still good? Positivt overrasket!! Run-flatdekka var håpløse ut av dage.. De spora værre enn noe annet jeg har kjørt. 20" sporer ikke i det hele tatt.. Og vil nesten påstå at de ikke er så "harde" som runflatdekka var.. Så alt i alt hadde jeg en positiv kjøreopplevelse hjem fra Bud, over atlanterhavsveien, med ca 6000 bobiler, og 3000 biler med utenlandske skilter.. Kjørte mest på venstresiden både til Bud og fra Bud Moro det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Fine felger! E9x kler virkelig 20" Fint å høre dette fra en som virkelig har smak Jaa, såpass store hjulhus, at det må være 20" for å fylle de.. Ble det no mer sporing? Kjørekomforten er still good? Positivt overrasket!! Run-flatdekka var håpløse ut av dage.. De spora værre enn noe annet jeg har kjørt. 20" sporer ikke i det hele tatt.. Og vil nesten påstå at de ikke er så "harde" som runflatdekka var.. Så alt i alt hadde jeg en positiv kjøreopplevelse hjem fra Bud, over atlanterhavsveien, med ca 6000 bobiler, og 3000 biler med utenlandske skilter.. Kjørte mest på venstresiden både til Bud og fra Bud Moro det Hadde e9x m-sport runflat dekk på e36n en stund! Fyfaen så de spora! Livsfarlig å kjøre med i stor fart. Plusselig var jeg på andre sia av vegen Men en positiv ting med dem, spant rimelig lenge på dem, når dem var så hard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Hvilke frontlykter er det du har? Ser så mørke ut iforhold til mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Han har tonet de ned med film! Lamin-X om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Montert nye pærer i AE-ringene i dag, samt xenon-lookpærer i tåkelys! Vasket litt, samt shine`t motorrom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Hvilke frontlykter er det du har? Ser så mørke ut iforhold til mine. Har den svakeste toningen fra Lamin-X som Jordfræsar sier ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Når skal du fjerne modællnavnet på rompa a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå