Gå til innhold

07 E91 320d M-sport Lemans Blå.. Solgt

Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for utstyrslista, Jøran :)

Takk for d Eirik :) Nei, fargen var allerede bestemt for 4mnd siden, så da var d bare å få finne bilen som skulle bli min! Var også så smått åpen for sparkling graptihe grey, men fant heldigvis (til slutt) en i LM-blå, så da var saken veldig enkel ;)

Prøver å laste opp flere bilder, men d ser ut til at mitt internett holder på å oppdateres, for her går farten på under 56k som våre gammle modem hadde :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E.H.D :) Blackline-lykter kommer nok.. Enig i at de er mye penere enn de orginale ;) Ang interiøret er jeg usikker, men er fult skinn ja. Om d er M-sport vet jeg ikke, men har i alle fall alt som stoff/alcantara-stolene har :)

Når jeg skrev m-sport interiør refererte jeg til stoff/alcantara interiøret som bare er å må sammen med M-sportspakken. Setene til M-sportspakken er vanlige sportsseter. Håper dette var oppklarende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en lekker E91 :-):D

Tusen takk 8)

Stusser litt på det øverste punktet i utstyrslista.

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

Hva vil det si? :)

Har regelrett ikke aning ;)

Grattis med strøken bil!

Takk du, er strålende fornøyd!!! 8)

E.H.D :) Blackline-lykter kommer nok.. Enig i at de er mye penere enn de orginale ;) Ang interiøret er jeg usikker, men er fult skinn ja. Om d er M-sport vet jeg ikke, men har i alle fall alt som stoff/alcantara-stolene har :)

Når jeg skrev m-sport interiør refererte jeg til stoff/alcantara interiøret som bare er å må sammen med M-sportspakken. Setene til M-sportspakken er vanlige sportsseter. Håper dette var oppklarende. :)

Skjønner :) Jeg har alle fall fult skinninteriør.. Har prøvd å legge ut bilder, men får d ikke til #-o

Glemte å si:

For en nydelig bil!

Hjertelig takk :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for veldig hyggelige kommentarer folkens :) Det er veldig morsomt å høre! Bilen er utrolig velholdt egentlig, å det er ikke mye (noe?) og utsette på den.. Eneste lille jeg har funnet er et veldig lite sår på panser, som sikkert har kommet av steinsprut... Men det vises heldigvis omtrent ikke :)

Bilen har snart rulla 47.000km, da jeg omtrent har bodd i bilen siden fredag :lol:

Har enda ikke fått lagt ut flere bilder, pga hastigheten på nettet er så liten at det omtrent ikke funker å være på nett en gang. Men, det ryktes at nettet skal være oppe å gå igjen i løpet av tirsdag, senest onsdag pga noe oppdatering av sendere.

Har også et lite kult bildeprosjekt på gang. En kompis av meg begynner å bli god på å ta bilder, så vi skal prøve å ta noen nattbilder snart, men er avhengig av at d er klarvær, og d passer jo bra at d snart er fullmåne også :) Har tatt en del bilder selv også av bilen generelt med litt interiørbilder osv :) D kommer nok når ICEnet har fått fiksa d de skal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...