Jørgen Lie Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Takk for det KJøpte hvite LED-pærer til ringene... Tåkelysa har GS sine Xenonlook pærer En grei og rimelig kombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Takk for det KJøpte hvite LED-pærer til ringene... Tåkelysa har GS sine Xenonlook pærer En grei og rimelig kombo Ok. Takk. Fant GS sine xenonlook. Hvilke LED-pærer er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 LED-pærene kjøpte jeg fra Mering her inne på forumet! Han hadde en nettside tidligere der han solgte div stash til biler, men ser ut til at den er nede nå. Men du har jo bl.a www.megalys.no som selger sånne hvite LED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 LED-pærene kjøpte jeg fra Mering her inne på forumet! Han hadde en nettside tidligere der han solgte div stash til biler, men ser ut til at den er nede nå. Men du har jo bl.a http://www.megalys.no som selger sånne hvite LED Ok. takkar. Jeg er litt opphengt i kelvin, slik at jeg får samme farge på lyset. Men observerer at ikke alle selgere opplyser om dette, og de som faktisk gjør det vet jeg ikke om man kan stole på, har de faktisk målt det skikkelig? Det er utrolig mye å velge i, men synes dine så veldig bra ut i dagslys, men kanskje litt for blå for min smak i mørket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Jeg har vel de hviteste LED-pærene som er og få kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Da har det faktisk skjedd litt med bilen den siste tiden, selv om jeg ikke har vært hjemme. Har fått bilen detailed av en hyggelig og dyktig kar i Molde. Jeg har faktisk ikke fått sett bilen selv i dagslys enda, da jeg henta den tirsdag 3.april på kvelden, og kjørte fra Molde og hjem til Smøla. Neste morgen dro jeg på sjøen.. Men i alle fall så står den klar hjemme nå, og venter bare på montering av leppa igjen (tok den av under detailing), og sette på sommerhjula Her er noen bilder som Knut Arne tok under jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Flott touring, ganske lik min, bare at du har litt mer utsytr i din bil har du vurdert å senke den mere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Ja, de er ikke ulike Både ja og nei. Ja pga utseende, nei pga at jeg har en bil som er skamsenka, og at det er greit med en bil du bare kan hive deg inn i og kjøre uten og tenke. Har senkeskåler foran. Har vurdert fjærer, men mest lyst på coilovers slik at den evt kan justeres opp på vinteren. Men tror egentlig den blir som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Har faktisk fått bestilt senkeskåler fra Parts and Retard`s nå, etter anbefalinger fra H_Rexten, så håper på at d blir bra etter disse er montert foran Disser senker ca 10-20mm foran.. Om ikke det holder, så kommer nok justerbart etterhvert... Er i grunnen for høy nå.... ALT for høy....... Hei, Er det disse senkeskålene du har? http://www.partsandretards.no/senkesett ... keskaler_5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Mye ligger bilen ute for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Oiii denne var blitt skikkelig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Lagt den ut her til ca 295.000.. Takk for det in2you .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå