Jørgen Lie Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34888729 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Da ser d ut som om bilen er solgt gitt.. Etter en del henvendelser så ser det ut som om en kar fra Trysil stikker av med denne Etter flere hyggelige telefonsamtaler med vedkommende så ringte han i sta og sa han skulle ha bilen! Så da må man vel starte jakten på noe annet............................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Da var bilen solgt.. Ble hentet i går av en meget hyggelig kar i fra Trysil..! Virket som en superseriøs fyr, som kommer til og ta vare på bilen videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Kondolerer og gratulerer med salg! Kommer vel noe nytt og spennende som erstatter vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Takk for det! Tjaa, spennede og spennede.. Vært og sett på/handla i dag faktisk.. Hente den i helga kanskje.. Blir en litt billigere eldre brukshånk, siden pengene for E91`n går rett i husprosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Indeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Kan jeg spørre hva du fikk for bilen? Littt nysgjerrig siden jeg har lignende bil tilgjengelig for kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Jeg fikk det som jeg forlangte, 296.512,- inkl omreg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå