Jørgen Lie Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Meget strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Takk Var akkurat et slikt eksemplar til riktig pris jeg lette etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Så bra at du fant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Ikke verst å finne en så godt utstyrt 320d med manuell gir, kult. Men skinnet på rattet ditt ser så skinnende ut, mitt er helt matt. Men ditt er kanskje behandlet med ett eller annet interiør shine produkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Digg Gratulerer, igjen ! Ser på interiørbildene dine, og da minner du meg på at eg snart trenger ein vask innvendig i min , hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Drømmebil! Perfekt! Det er en sånn bil jeg ønsker også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Du får kaste deg rundt å shine bil i helga, Daniel EasyL: Jaa, jeg er suuperfornøyd! Du får legge om prioriteringene å selge volvo`n (Om du har d nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 ja, jeg fikk aldri solgt den volvoen. Litt for mye igjen på lånet. Er ferdig med et lite lån neste år så da blir det forhåpentlig en lignende E91, eller E92 hvis vi venter enda noen år med arvinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 aah, skjønner... Ja da er d bare å holde igjen å handle E92 først, så kan du gå over til E91 om trangen blir for stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigmo Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Meget riktig bil gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Takk for d Bigmo Ser jeg trenger sorte nyrer etterhvert ! Samt en del flere ting som står på ønskelista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Ser du fekk utstyrslista med Mordi,vet du hvor han fant denn? Grillen har du noen plan med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Han logga akkurat av på FB her nå, så rakk ikke spørre, men skal høre med han om han kan hente ut din også Mjaa, tenker på sorte nyrer alle fall.. Noe mere enn d blir nok ikke gjort på øvre del av front Emblemene skal få være orginale, siden bilen er blå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Ok.Sort grill blir penere.Emblemene må sitte der dem sitter. Noen planer om felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå