Jørgen Lie Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Driver og lukter på disse: LM Replica i gull LM Replica GS Infinity GS-Zero GS-Flash Alle felgene vil evt bli i 8,5-9,5x19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Skulle nesten sett dem på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Jaaa, vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Jeg har bestemt at du skal ha gullfelger Rett og slett for de de er litt mer spenstig enn vanlig LM og de andre alternativene ikke så ut i måneskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 "Prøvde på" en gullfelg sist jeg var på GS, meeen, d skurra litt egentlig.. Fargen tas jo ikke igjen andre steder på bilen.. Haha, det var klar tale ang de andre alternativene skjønner jeg !!! Litt hard og rett frem nå, Eirik?? Føler egentlig at det er GS som er riktig mtp felger, pga pris rett og slett.. Skal man slå til med 19"/20" i andre merker, tror jeg nok fort at det komme opp mot 20.000,- for en felgpakke.. EDIT: etter litt googling, så ser jo ikke gullfelg så ille ut på blå bil... hmmmmmsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 LM gull, definitivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Hva med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Nei, de var ikke noe fin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Morgan holdt på å lure på meg ett slikt sett med felger da jeg var der, men dama var kjapp med å si "Jørgeeeen, de der blir vel ikke sææærlig fine på bilen din?" Synes ikke de er så ille egentlig.. Fått på skikkelig senk osv så kunne d blitt kult.. Liker de nok litt MEN, de er sviiiiindyre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Blå bil og gullfelg er jo en av de beste komboene som finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Ja, med "litt" senk hadde det vært litt najs ja Men går ikke gull og blå bra sammen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Joda, blå og gull er ikke feil kombo det... Eneste som "irriterer" meg er at gull ikke går igjen andre steder på bilen.. Men resten er jo svart/blå da (skal ha sorte nyrer), så det kan vel kanskje bli høvelig greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Stemte på LM replica, men det som er uberfett er om du får tak i de i gunsmoke grå, eller hva det heter. Det er sjukt fett på blå bil. Ligger en på bimmerpost, men finner den søren ikke igjen... edit: DENNE! http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=406453 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Tror det er Mjørgen som har blå E28 med gullfelger. Den tar jo heller ikke igjen gullfargen noen andre steder, men er jo grisefet fordi. Og hvor mange blåe E91 ser du meg gull BBS LM? Er bare nødt til å bli bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå