Gå til innhold

07 E91 320d M-sport Lemans Blå.. Solgt

Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

":1yjfilib]Stemte på LM replica, men det som er uberfett er om du får tak i de i gunsmoke grå, eller hva det heter. Det er sjukt fett på blå bil.

Ligger en på bimmerpost, men finner den søren ikke igjen...

]

Så denne i sta!!! Disse ser jo virkelig bra ut faktisk... Men er de å skaffe her til lands, under alt for mange 10`tusner da?

Tror det er Mjørgen som har blå E28 med gullfelger. Den tar jo heller ikke igjen gullfargen noen andre steder, men er jo grisefet fordi.

Og hvor mange blåe E91 ser du meg gull BBS LM? Er bare nødt til å bli bra det! ;)

Jeg har bilder av den fra treffet som GS hadde, så den VET jeg ser bra ut 8) "Problemet" er at de LM kopiene ikke er av blank gull.. De er bare gull, om du skjønner.. Ser bra ut ja, ingen tvil om det, samt at ingen har det (som jeg har sett/vet av her til lands, utenom en Grapith grå sedan)

Du får ha gull nyrer :lol: Felg valg skal ikke være lett :?

Ekte gull da eller? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få rope ut et rungende NEI til gull LM rep felger på Le Mans blå bil, synes virkelig at de fargene ikke passer sammen. :-x

Og prisen på de felgene fra Modbargains er for 4 felger.

Gull felger kan derimot funke bra på hvite biler.

kkqji5pt1uu9vcohjcph.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bruke et nytt norsk utrykk og si meg enig med det E.H.D sier. Det blir litt "kleint"....

De felgene som blir linket til er for alle fire ja. Har vurdert tanken på å erstatte mine bbs med slike.... Alternativet BBS LM blir for min pengepung rimelig uaktuelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få rope ut et rungende NEI til gull LM rep felger på Le Mans blå bil, synes virkelig at de fargene ikke passer sammen. :-x

Og prisen på de felgene fra Modbargains er for 4 felger.

Gull felger kan derimot funke bra på hvite biler.

Både enig og uenig.. Det som jeg synes ang GS sine LM i gull, er at de ikke er blank gull, men mere "matt"... Det er det som jeg er mest redd for. I utgangspunktet synes jeg pene gullfelger ikke er så værst på blå/LM-blå bil, og det er noe man ikke ser hver dag..

Må bruke et nytt norsk utrykk og si meg enig med det E.H.D sier. Det blir litt "kleint"....

De felgene som blir linket til er for alle fire ja. Har vurdert tanken på å erstatte mine bbs med slike.... Alternativet BBS LM blir for min pengepung rimelig uaktuelt....

Alle 4 ja, blir vel kanskje ikke så ille pris da... orginale BBS LM er uaktuelt ja, om d var d du mente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...