bmwkizn Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Var denne jeg tenkte på..Men ser nå at det ikke er samma bil Bilen til trådstarter ser sort ut på bildet. Var husken min som spilte meg et puss
Ollie78 Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 hmm...er ikke skyldspørsmål i rundkjøring litt komplisert? Hvordan da? 4 utkjørsler i rundkjøringen, skulle til 3. han kom fra 2. innkjørsel/utkjørsel, eller hva du vil kalle det. har med blinklys å gjøre tror jeg.....
316 Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Ikke så fryktelig langt unna da... ! Og hvordan kan det ha med blinklys å gjøre? Skal jo ikke bruke blinklys med mindre du skal UT av rundkjøringa. Han ble påkjørt inne i rundkjøringa. Alle som skal INN har vikeplikt for bilene som er I rundkjøringa.
bmwkizn Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Tok han i andre bilen på seg skylla da?
Pisani Skrevet September 18, 2010 Forfatter Skrevet September 18, 2010 Tok han i andre bilen på seg skylla da? Ja.
bmwkizn Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Ok. Da er jo saken grei Bare å vent på penger da
StigJ Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Den er kjip. Finner deg nok en ny grei bil. Men de hjula der er jo så stygge at de er kule. Må jo være noe av de enkleste felgene å holde rene.
dutten Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 kondolerer med tapet men bra han tok på seg skylda da har en go bimmer til salgs vis du er int. 5 serie da men
Dirty Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Kjipt, men godt det varen sedan , nå kan du kjøpe coupe
ullsokken Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 hmm...er ikke skyldspørsmål i rundkjøring litt komplisert? Hvordan da? 4 utkjørsler i rundkjøringen, skulle til 3. han kom fra 2. innkjørsel/utkjørsel, eller hva du vil kalle det. Så han smalt altså rett i siden på deg siden du sier "t-boned". Men da var jo du allerede først ut i rundkjøringen. Tok du bilder skrev skademelding? Har du forsikring på denne? Sellom det kanskje går på han andres forsikring? Sjekk opp sånt og meld ifra så fort som mulig.
Duplex Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Skyldsspørsmålet er overlegent i Pisani's favør, blir du påkjørt når du er i rundkjøringa er det uten tvil ikke din feil ettersom man bestandig har vikeplikt for alle kjøretøy som er i rundkjøringa ^^,
Dirty Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Skyldsspørsmålet er overlegent i Pisani's favør, blir du påkjørt når du er i rundkjøringa er det uten tvil ikke din feil ettersom man bestandig har vikeplikt for alle kjøretøy som er i rundkjøringa ^^, Har tenkt litt på det. vis man ikke bruker signallysene feil og rundkjøringen er 2 felt, så man ligger i feil felt. hvordan blir det vis man blir påkjørt ?
Kjell Z3 Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Spiller ikke noen rolle hvilket felt du ligger i, de som skal inn i rundkjøringen har vikeplikt for alle som er inni rundkjøringen.
Pisani Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Noen formeninger om det er noe håp i det hele tatt? Kondemnert? Gubben som kjørte på meg skulle snakke med sitt forsikringsselskap imorgen, skademelding er fylt ut. Får bare vente å se nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå