Gå til innhold

Optimist på Finn.no!

aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

Han der har jeg faktisk solgt bil til når jeg tenker meg om.. Han kjøpte den grønne 523ia`n min, skrudde ned km 100 000 og la den ut til salgs igjen.. Halvannen mnd sendere ringte det en advokat og spurte om jg hadde noe bevis på hvor langt bilen hadde gått når jeg hadde den, og det hadde jeg jo, hadde jo en deeel bilder av det meste.. ;)

Så sa han advokaten at han skulle sørge for at han der aldri skulle få selge bil i Norge igjen, men man ser jo hvor bra det gikk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der har jeg faktisk solgt bil til når jeg tenker meg om.. Han kjøpte den grønne 523ia`n min, skrudde ned km 100 000 og la den ut til salgs igjen.. Halvannen mnd sendere ringte det en advokat og spurte om jg hadde noe bevis på hvor langt bilen hadde gått når jeg hadde den, og det hadde jeg jo, hadde jo en deeel bilder av det meste.. ;)

Så sa han advokaten at han skulle sørge for at han der aldri skulle få selge bil i Norge igjen, men man ser jo hvor bra det gikk......

du får ringe til advokaten igjen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren er jo totalt idiot i hodet, det ser man av annonseteksten :lol: Det må være en av de dårligste jeg noen gang har sett. Drit i skrivefeilene, skrytet er nok til å gjøre bilen uaktuell for meg, hadde jeg vært i kjøpemodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...