aplet86 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24466278 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 jaja..Hva skal man si..? Kan ikke bli sint heller vettu Crokontroll å greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Helt rå og med SPORTSTRONICK .Ja her snakker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Shadan Muhedin Mahmud er selger og det forklarer iallefall stylingen..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Merker jeg begynner å bli irritert når folk er så sykt dårlig til å skrive! Utfra stylingen så kan det jo tenkes at han ikke er helt norsk, men da kunne han heller kortet litt ned på det endeløse skrytet av den utstygge kjerren... Skyld på dysleksi å gi de en pc! jada... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Han der har jeg faktisk solgt bil til når jeg tenker meg om.. Han kjøpte den grønne 523ia`n min, skrudde ned km 100 000 og la den ut til salgs igjen.. Halvannen mnd sendere ringte det en advokat og spurte om jg hadde noe bevis på hvor langt bilen hadde gått når jeg hadde den, og det hadde jeg jo, hadde jo en deeel bilder av det meste.. Så sa han advokaten at han skulle sørge for at han der aldri skulle få selge bil i Norge igjen, men man ser jo hvor bra det gikk...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Han der har jeg faktisk solgt bil til når jeg tenker meg om.. Han kjøpte den grønne 523ia`n min, skrudde ned km 100 000 og la den ut til salgs igjen.. Halvannen mnd sendere ringte det en advokat og spurte om jg hadde noe bevis på hvor langt bilen hadde gått når jeg hadde den, og det hadde jeg jo, hadde jo en deeel bilder av det meste.. Så sa han advokaten at han skulle sørge for at han der aldri skulle få selge bil i Norge igjen, men man ser jo hvor bra det gikk...... du får ringe til advokaten igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Slittedeler og stayling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Shark.... da er det bare å slippe den ut i havet igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Dominic Torreto ringte. Han vil ha tilbake bilen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Dominic Torreto ringte. Han vil ha tilbake bilen sin... :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Blir faktisk lei meg når jeg ser sånt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Fyren er jo totalt idiot i hodet, det ser man av annonseteksten Det må være en av de dårligste jeg noen gang har sett. Drit i skrivefeilene, skrytet er nok til å gjøre bilen uaktuell for meg, hadde jeg vært i kjøpemodus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Er jo tross alt den fineste i de siste 3 årene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg