carlhaakon Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 strøøøken E36 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Funker hos meg og det her Meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Kjøpt på BS? Den hadde passet bedre inn, hadde bilen vært lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Den hadde passet bedre inn, hadde bilen vært lavere Ja, det ekke kødd heller Men ser bra ut nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Kjøpt på BS?Den hadde passet bedre inn, hadde bilen vært lavere Bilen skal få Kw justerbart i vinter så jeg er helt enig med dere kjøpte på BS ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Bildet på gresset der var tøft da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Syns det ble bra jeg, tøft med noe ikke alle andre har Skiller seg litt mer ut da, også ser det jo litt ekstra Tyskt ut Om jeg skal sette fingren på noe ved BH'en må det være som flere nevner. Mer senk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 syns det ble tøft jeg, men mer senk og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Panser BH er gromt! Enig med de som nevner mer senk, og evt. andre felger. Meget pen e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 syns det var stilig jeg ikke noe man ser hver dag! behold det på til du blir lei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 har hatt lyst på detta her selv, men ikke funnet noe sted som selger det men skal uansett bytte ut bilen nå, så blir nok ikke noe av, syns det så tøft ut, men lavere bil og kansje noen andre felger hedde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 takker for hyggelige tilbakemeldinger senk kommer som sakt i løpet av vinteren, felger har jeg tenkt mye på. men ikke lett og finne noe som er tøft som ikke alle har. RC er ikke noe alle og en hver har. pluss at de klær bilen godt. men vi får se syns det var stilig jeg ikke noe man ser hver dag! behold det på til du blir lei! sant det. hele grunnen jeg kjøpte dette var at ingen andre hadde det. men har vel alerede fått flere spørsmål om hvor jeg har kjøpt osv, så kommer nok flere med dette nå fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Liker BH jeg CH! Så jeg bestille en på BS til E30. Gjenstår å se om BS er like bullshit som alle påstår da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Liker BH jeg CH! Så jeg bestille en på BS til E30. Gjenstår å se om BS er like bullshit som alle påstår da. hehe vi får ta en generasjons photoshot når du får den da jeg bestilte der, tok veldig lang tid, rundt 2-3 uker tror jeg det tok. men var vist ikke lager vare hos dem så derfor det tok så lang tid heehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Det lover jo bra... Åssen er det du monterer den forresten? Aldri sett en BH med panser åpent ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå