316 Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=UXV3sEH7 ... _embedded#! Her går det faen meg unna ass.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Syke tilstander! Litt dritt om kartleser stammer eller leser feil og glemmer en sving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 fy faen,gikk sykt å så trangt,skal ha peil på hva man driver med hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Er det ikke sånn bimmers gutta kjører på jobben hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Minus kartleser i så fall:) Neida, går rolig for seg her hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Fy F***! Disse finnene er noen syke jævler! Merker jeg fikk høy puls når han fikk sleng etter det første hoppet! Ganske artig å se at han sitter å styrer med én hånd over "sletta" mens bilen danser litt her og litt der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 sjukt det der.. jeg fulgte nøye med og et par steder så hadde jeg svingt ut av vegen, fordi jeg ikke skjønte at vegen gjekk rett fram... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Helt sykt! Har sett mange klipp med han nå, et guds under at det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Det går unna her også med Vatanen Ikke mye redd for og kjøre ut av veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Den mannen har baller av stål! Helsike for en satsing! Greit nok at dagens sjåfører kjører raskere, men mye tøffere å se på folk som virkelig kan kjøre BIL og ikke en datamaskin på hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå