Øyvind L. Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Hva er det dere maser om? DRITFINT at de tipper litt framover! De fleste senker jo bilen mest framme, slik at bilen får denne karakteristiske 'tippen' framover - det er jo det som er BMW ! Perfekte biler... falt paldask for e46'n ... !! Du er jo helt på jordet.. E46en tipper jo ikke litt fremover! Ser ut som den bråbremser hele tiden.. Bilene er fine de for all del, men de er "satt opp" litt feil selv til bilder synes jeg.. Er du full neida... trur alle missforsto kvarandre her. e30'ene tipper jo framover, og det er slik det skal være, etter min meining. Perfekt setup for show.! Eg skreiv ingenting om e46'n. Men ser du etter, så tipper den framover den også Men den kunne nok med fordel ha vert hevet et par hakk bake. Uansett...dette er pirk, og egentlig ingenting å sette fingeren på. MEN: når bilene er Så flotte som dette her, så skal det vere lov å pirke litt ekstra Yepp.. Bilene er jo kjempe fine, men man må få lov og ha forskjellige meninger og ALLE må ikke være positive alltid.. Det er bare latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Skrudd i bunn, lavest mulig, etc. Grønne E30en har vel innkorta Alpina front, hvis jeg ikke tar feil? Som du sier, folk liker bilene i forskjellig høyde, men da burde du absolutt ikke klage når noen vil ha sine i slik høyde Såvidt jeg har sett på både gate og bane, er alle disse bilene veldig brukbare!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Hva er det dere maser om? DRITFINT at de tipper litt framover! De fleste senker jo bilen mest framme, slik at bilen får denne karakteristiske 'tippen' framover - det er jo det som er BMW ! Perfekte biler... falt paldask for e46'n ... !! Du er jo helt på jordet.. E46en tipper jo ikke litt fremover! Ser ut som den bråbremser hele tiden.. Bilene er fine de for all del, men de er "satt opp" litt feil selv til bilder synes jeg.. det måtte komme fra en med e30 m3.. DA har man sugig smak! syns det var veldig fint stuk på alle disse bilene jeg, men for store felger og litt for høge.. men det er absolutt fint de skal jo tippe framover, ellers så kan man jo heller sykle, fins jo ikke noe styggere enn signe biler..er harry og stilfullt med vipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Harry og stilfult, nok sagt..haha! Ellers så likte jeg bildene, men er ikke så imponert over sånn "showsenk". Syntes ikke noen av de "hellet" noe mer enn de må gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Den blå E30'n til Ståle... Ser ikke ut som støtfangeren sitter helt ordentlig? Peker liksom nedover ! Haha, det så jeg også! "endelig" en feil på en eller strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Digg E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Dette er bare HELT riktig etter min smak:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 dere må shimse opp motoren guttær, er itte lågt nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Sweet! Hvilken farge er det på e46'n? Er det imola rot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Har baklie tatt ut buret ? =/Tysker stuk er tingen. Men den 2farga e30`n hadde vært mye pener i èn farge vis jeg skal klage på noe... Ja måtte ut fordi jeg var på EU. Skal nok inn igjen innen kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 måtte bare glise mer og mer når jeg så en fet e30 etter den andre, WOW dette var syyykt rått grattis gutter for vellykte e30`ver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Flotte bilder og biler! Men hvorfor må ALLE E30'ver ha lyktesenkere??? Skulle likt å sett den grønne og blå uten. På den svarte/grå så følger jo lyktesenkerne tildels skille mellom svart og grå så der passet det ganske bra inn.... Den E46'en kunne med fordel vært litt høyere foran men pirk pirk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Flotte bilder og biler! Men hvorfor må ALLE E30'ver ha lyktesenkere??? Skulle likt å sett den grønne og blå uten. På den svarte/grå så følger jo lyktesenkerne tildels skille mellom svart og grå så der passet det ganske bra inn.... Den E46'en kunne med fordel vært litt høyere foran men pirk pirk nei nei bak den skulle vøri høgere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Flotte bilder og biler! Men hvorfor må ALLE E30'ver ha lyktesenkere??? Skulle likt å sett den grønne og blå uten. På den svarte/grå så følger jo lyktesenkerne tildels skille mellom svart og grå så der passet det ganske bra inn.... Den E46'en kunne med fordel vært litt høyere foran men pirk pirk nei nei bak den skulle vøri høgere. nei nei ligger perfekt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Blir bare rart når de tipper så mye på nesa. Spesielt E46en ble rar. Ser ut som den ha alt for store dekk bak. Bilenen skal ligge helt flate, ikke tippe fremover. skal du senke en bmw så den er flat blir den forferdelig "rævsegen" som vi sier på sunnmøre. likte comboen med M5 hjula på blå-bilen. såg skikkelig bad ut. også imponert over at det ble byttet hjul under fotoshoot'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå