Gå til innhold

Slammed 2010!!! Photoshoot 3xe30 + e46M3

Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er det dere maser om? DRITFINT at de tipper litt framover! De fleste senker jo bilen mest framme, slik at bilen får denne karakteristiske 'tippen' framover - det er jo det som er BMW ;) ! Perfekte biler... falt paldask for e46'n ... !!

Du er jo helt på jordet.. E46en tipper jo ikke litt fremover! Ser ut som den bråbremser hele tiden.. Bilene er fine de for all del, men de er "satt opp" litt feil selv til bilder synes jeg..

Er du full :lol: neida... trur alle missforsto kvarandre her. e30'ene tipper jo framover, og det er slik det skal være, etter min meining. Perfekt setup for show.! Eg skreiv ingenting om e46'n. Men ser du etter, så tipper den framover den også :wink: Men den kunne nok med fordel ha vert hevet et par hakk bake.

Uansett...dette er pirk, og egentlig ingenting å sette fingeren på. MEN: når bilene er Så flotte som dette her, så skal det vere lov å pirke litt ekstra 8)

Yepp.. Bilene er jo kjempe fine, men man må få lov og ha forskjellige meninger og ALLE må ikke være positive alltid.. Det er bare latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrudd i bunn, lavest mulig, etc.

Grønne E30en har vel innkorta Alpina front, hvis jeg ikke tar feil?

Som du sier, folk liker bilene i forskjellig høyde, men da burde du absolutt ikke klage når noen vil ha sine i slik høyde :)

Såvidt jeg har sett på både gate og bane, er alle disse bilene veldig brukbare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere maser om? DRITFINT at de tipper litt framover! De fleste senker jo bilen mest framme, slik at bilen får denne karakteristiske 'tippen' framover - det er jo det som er BMW ;) ! Perfekte biler... falt paldask for e46'n ... !!

Du er jo helt på jordet.. E46en tipper jo ikke litt fremover! Ser ut som den bråbremser hele tiden.. Bilene er fine de for all del, men de er "satt opp" litt feil selv til bilder synes jeg..

det måtte komme fra en med e30 m3.. DA har man sugig smak! #-o

syns det var veldig fint stuk på alle disse bilene jeg, men for store felger og litt for høge.. men det er absolutt fint :)

de skal jo tippe framover, ellers så kan man jo heller sykle, fins jo ikke noe styggere enn signe biler..er harry og stilfullt med vipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder og biler! Men hvorfor må ALLE E30'ver ha lyktesenkere??? Skulle likt å sett den grønne og blå uten. På den svarte/grå så følger jo lyktesenkerne tildels skille mellom svart og grå så der passet det ganske bra inn.... Den E46'en kunne med fordel vært litt høyere foran men pirk pirk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder og biler! Men hvorfor må ALLE E30'ver ha lyktesenkere??? Skulle likt å sett den grønne og blå uten. På den svarte/grå så følger jo lyktesenkerne tildels skille mellom svart og grå så der passet det ganske bra inn.... Den E46'en kunne med fordel vært litt høyere foran men pirk pirk :)

nei nei [-X bak den skulle vøri høgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei [-X bak den skulle vøri høgere.

nei nei [-X ligger perfekt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare rart når de tipper så mye på nesa. Spesielt E46en ble rar. Ser ut som den ha alt for store dekk bak. Bilenen skal ligge helt flate, ikke tippe fremover.

skal du senke en bmw så den er flat blir den forferdelig "rævsegen" som vi sier på sunnmøre.

likte comboen med M5 hjula på blå-bilen. såg skikkelig bad ut. også imponert over at det ble byttet hjul under fotoshoot'en 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...