scoot Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Heisann godtfolk Har en e30 316ia stående i garasjen nå, og jeg prøver å fikse bremsene! har lufta i det uendelige, men får ikke helt teken på det her=/ Pedalen er knallhard når bilen ikke er i gang, så fort jeg skrur på motoren får den lengre vandring ( går ikke i gulvet, men er ikke hard helt ute før jeg pumper en gang! ) Anyone? ;S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 har du sjekket av vandringen på bremseskoene bak ikke er for stor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Du får mye mer kraft når motoren går.. derfor den går lenger inn. Hvordan lufter du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Har ikke sjekket vandringen på skoen nei! Men måtte stramme brekket når jeg fikk den, så det kan kanskje være noe? Jeg har luftet gjennom nesten en liter væske, begynt høyre bak, venstre bak, høyre foran ,venstre foran. Så systemet skal være meget fritt for luft nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Men du KAN lufte? Jeg lurte på hvilken fremgangsmåte du brukte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Slange med returventil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå