Lars-Nord Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 I helgen hadde jeg den gleden å få være med på årets ardenner tur. Jeg reiste ned med fly på onsdag kveld og ble hentet på flyplassen og inlosjert etter en lang natt hos Jereon i nederland. Torsdag var det opp litt sent og en tur til Arnhem hvor min Alpina er på verksted. Det var godt å se bilen igjen og det ble gjort litt avklaringer om hva som skal gjøres. Jeremy ble invitert til å bli med på turen i helgen og takket jea til det. Jeremy er mannen bak www.superbmw.com og har ganske god greie på E21, oppretting og det tekniske på bilene. Etterpå bar det avsted for å hente bilen min som har stått utstilt i showrommet til en Nissan forhandler siden forrige tur til nederland. Der ble det gitt tilbud om å bytte den inn i en ny Nissan Cube. En artig bil, men blir litt dyrt å få den til norge, og at det fortsatt er litt mer moro med en E21. Kveld hjemme hos jereon igjen og litt mat og drikke til flåklypa gp. Filmen og bilscenene falt i smak. Fredag morgen var det avreise til belgia. 350 Kilometer ble unnagjort med litt trafikkkaos rundt Antwerpen, men ellers OK. Veien var bra og det var greit å gi gi litt gass for å komme seg frem. Kommer litt mer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Takk for bildene - så ut som en fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Takk for titten! Misunnelig her jeg sitter Ser det er ingen tvil om hva som er godfelgene på E21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Mye digg å se på her ja! Blir rett og slett glad av å se eldre bmwer som er så strøkne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Så da ikke feil ut den turen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 fine biler, men får jo høydeskrekk av dem.. er de utstyrt originalt med fallskjerm for trygg av/påstigning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 fet tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Du har vert i himmelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Det har vært en helt rå sommer med E21. Først turen til alpene, så turen til sharknose treffet i nederland og nå helgen i ardennene. Eller 6 dager ble det med fly ned og bilen hjem igjen. I himmelen har jeg ikke vært, men nære. 2900 meter var vel det høyeste. Neste år skal vi til himmelen. Jeg fikk prøve en 323 med 3,5 alpina motor der nede og det ga litt mersmak. Har satt mannen min i nederland på jobben nå og han sier alpinaen skal være klar til neste års tur. Da har jeg krefter og bremser nok til alpene og ardennene eller hvor det blir. De snakker om nord frankrike. Bare de finner masse veier uten for mye trafikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Så ut som en fantastisk tur! Herlige biler og nydelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå