Gå til innhold

Min E39

kevin1982
 Share

Anbefalte innlegg

Flott eksemplar du har fått tak i der:) eneste: Få på Amrikanske frontlykter:)

Hvordan ser de amerikanske ut? ellers liker jeg de orginale Hella som står på også

Her er Amrikanske frontlykter med orginalt Orange LED merkeringslys på den orange platen, fineste lyktene som finnes til E39 spør du meg! Skiller seg litt ut ikke ofte en ser slike lykter:

0wkv5xmok0xbjf5w1qdr.jpg

3z8hy3ruzhlptero0ugu.jpg

her er en bil også med en annen type amrikanske lykter, men uten side markeringslys, fine de også:

tten7rpzjnohci1juhr5.jpg

Beklager men jeg er ikke noe gla i organsj blink lys. jeg er mer den som gjør alt for å få det vekk. liker hvite blink jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød/hvitt er mye penere. Jeg som er sammen med Tina om du ikke skjønte hvem jeg er :P

Da vet jeg hvem du er. Jobber med sviger faren din. heheheh. Gratulerer med 6-serie. enda det sto litt jobb med den :( leit.

hehe stemmer det , snodig figur det ;)

ja var litt mere arbeid med den enn jeg trodde, fikk pakke fra koed i går så nå nærmer det seg eu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød/hvitt er mye penere. Jeg som er sammen med Tina om du ikke skjønte hvem jeg er :P

Da vet jeg hvem du er. Jobber med sviger faren din. heheheh. Gratulerer med 6-serie. enda det sto litt jobb med den :( leit.

hehe stemmer det , snodig figur det ;)

ja var litt mere arbeid med den enn jeg trodde, fikk pakke fra koed i går så nå nærmer det seg eu ;)

Hyggelig kar syns jeg. bare selge audi´n og få seg bmw igjen nå. så blir det enda bedere. heheheh. ja var litt leit det. måtte du ut med alt int? gulv teppe også? og få tørket ordentlig opp. driver det sjøl med en E36 coupe jeg bygger opp. der skal alt ut. bygge opp motor´n og karosseri først, blir noen bøtte seter første stund til jeg finner meg M3 int. men så er det E39 også. Men har dere farge koden på M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er en bil også med en annen type amrikanske lykter, men uten side markeringslys, fine de også:

tten7rpzjnohci1juhr5.jpg

vanvittig nydelige lykter, aldri sett slike før.. :mrgreen: få park i den oransje linsa der på svart eller hvit bil, det er vinnende det =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

planer for bilen min og samboren min sin er å få dem godkjente hos BT.

spare meg til ESS.

fått satt på E85 kitet. og er veldig fornøyd med det. også bytte noen lister rundt vinduene. få vekke krommen. ellers sitter jeg å tenker på karbon panser og bagasje luke. hva syns dere om det?

samboren min sitter å venter på carbon CSL bagasjelukka og carbon pansere sitt. + hu gleder seg vilt til nye motor. hvis ikke det går ann å gjøra noe med den 1,9 motorn som sitter i nå. skule gått ann å satt på kompressor på den. da hadde den fått farta på seg =) ellers blir det å spare til å få rå å bytte ut lampene hennes. må innrømme at jeg syns det er morsomt når hu er like intrisert i BMW som meg.

Ha en forsatt kjempe fin sommer alle sammen. sess kanskje på bmwccn treff på rudskogen. vi kommer med bilene våres =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...