kevin1982 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Flott eksemplar du har fått tak i der:) eneste: Få på Amrikanske frontlykter:) Hvordan ser de amerikanske ut? ellers liker jeg de orginale Hella som står på også Her er Amrikanske frontlykter med orginalt Orange LED merkeringslys på den orange platen, fineste lyktene som finnes til E39 spør du meg! Skiller seg litt ut ikke ofte en ser slike lykter: her er en bil også med en annen type amrikanske lykter, men uten side markeringslys, fine de også: Beklager men jeg er ikke noe gla i organsj blink lys. jeg er mer den som gjør alt for å få det vekk. liker hvite blink jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Rød/hvitt er mye penere. Jeg som er sammen med Tina om du ikke skjønte hvem jeg er Da vet jeg hvem du er. Jobber med sviger faren din. heheheh. Gratulerer med 6-serie. enda det sto litt jobb med den leit. hehe stemmer det , snodig figur det ja var litt mere arbeid med den enn jeg trodde, fikk pakke fra koed i går så nå nærmer det seg eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Rød/hvitt er mye penere. Jeg som er sammen med Tina om du ikke skjønte hvem jeg er Da vet jeg hvem du er. Jobber med sviger faren din. heheheh. Gratulerer med 6-serie. enda det sto litt jobb med den leit. hehe stemmer det , snodig figur det ja var litt mere arbeid med den enn jeg trodde, fikk pakke fra koed i går så nå nærmer det seg eu Hyggelig kar syns jeg. bare selge audi´n og få seg bmw igjen nå. så blir det enda bedere. heheheh. ja var litt leit det. måtte du ut med alt int? gulv teppe også? og få tørket ordentlig opp. driver det sjøl med en E36 coupe jeg bygger opp. der skal alt ut. bygge opp motor´n og karosseri først, blir noen bøtte seter første stund til jeg finner meg M3 int. men så er det E39 også. Men har dere farge koden på M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Hele teppet var ikke vått så jeg brette det bare opp mot midtkonsollen og tok ut lydisolasjonen. Har fargekoden på m5'n ja men det er house og kolor lakk, koster 8500 å lakke opp skjermen og vingen så en hel bil koster vel en formue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 her er en bil også med en annen type amrikanske lykter, men uten side markeringslys, fine de også: vanvittig nydelige lykter, aldri sett slike før.. få park i den oransje linsa der på svart eller hvit bil, det er vinnende det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 planer for bilen min og samboren min sin er å få dem godkjente hos BT. spare meg til ESS. fått satt på E85 kitet. og er veldig fornøyd med det. også bytte noen lister rundt vinduene. få vekke krommen. ellers sitter jeg å tenker på karbon panser og bagasje luke. hva syns dere om det? samboren min sitter å venter på carbon CSL bagasjelukka og carbon pansere sitt. + hu gleder seg vilt til nye motor. hvis ikke det går ann å gjøra noe med den 1,9 motorn som sitter i nå. skule gått ann å satt på kompressor på den. da hadde den fått farta på seg =) ellers blir det å spare til å få rå å bytte ut lampene hennes. må innrømme at jeg syns det er morsomt når hu er like intrisert i BMW som meg. Ha en forsatt kjempe fin sommer alle sammen. sess kanskje på bmwccn treff på rudskogen. vi kommer med bilene våres =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 her er en bil også med en annen type amrikanske lykter, men uten side markeringslys, fine de også: Er ikke det der helt vanlige faceliftlykter med oransj blink da? Ser flesteparten på finn.no har hvite, men ligger noen med oransje også. http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=29445799 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Jo er det. Noe jeg ikke liker. Luker min sånn sen er nå. Med hella facelift. Skal bytte alt til hvit på bilen til samboeren min sin også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå