ingard Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Støtfanger!? Wtf.. Snakk om fjotter. Det må jo være noe rieger greier da? Og det finnes det TUV på. Hva slags hjul er det du har? Må jo gå an å oppdrive TUV papirer, og da er det bare å få dem skrevet i vognkort. Du må vel og merke ha en nyere firhjulskontroll-slipp. Du tar firehjulskontroll hver gang du bytter mellom sommer og vinterhjul? Eller hvordan er det.. Hehe, nei, det er vel ikke nødvendig.. Må ha kobla inn godkjenning av senk også. Jeg tok hjul og senk i samme slengen da jeg måtte hos BT. Beklager.
HMW Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Regnet med det var noe slik Hørtes jo litt drastisk ut.
morten325i Skrevet Oktober 17, 2010 Skrevet Oktober 17, 2010 det enkleste er bare å fer å vis bilden...det skal ikje koste noe..å då får du meir eksakt ka det skal fram til... etter det du skriv så virker det som det er noen som har null peling på bil som stoppet deg.... de som stoppen meg viste jo ikje en drit for å si det sån...å fikk jo flere ting på min bil...var bare opp å viste biln til hn som har på jobb..hn flirte godt nor hn så hva det hadde annmerket på min bil... hn gikk ikje ut å så på bilen engang...bære godkjente mangel lappen å alt var iorden da så etter mi mening er det enkleste å bare ta biln opp å vis den til den å hørte hva de sier.... ¨å den fangern kan du bare si er org..
HMW Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Greit slitsomt å lese innlegg med noe sms forkortelser og noe dialekt... fint om vi klarer å holde oss til bokmål??
Virtual Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Greit slitsomt å lese innlegg med noe sms forkortelser og noe dialekt... fint om vi klarer å holde oss til bokmål?? 10+
Mikael-B Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 det enkleste er bare å fer å vis bilden...det skal ikje koste noe..å då får du meir eksakt ka det skal fram til... etter det du skriv så virker det som det er noen som har null peling på bil som stoppet deg.... de som stoppen meg viste jo ikje en drit ... blablabla Les reglene FFS! Ring til BT, bestill time, reis opp dit og be de forklare deg hvorfor du trenger TUV på noe som bilen kunne ha blitt levert med originalt. Fangeren skal ikke trenge godkjenne, med mindre det er de grunner som Gunnar ramset opp. Felgene skal heller ikke trenge TUV, det eneste du burde vise til er at innpress, felgbredde, felgdiameter og dekkdimensjon kan brukes på din bil. Dessuten skal rullediameter på komplett felg med dekk ikke være større/mindre enn 5% av original rullediameter. Eksosen din ville jeg bare byttet med en gang.
In Flames Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 De som har solgt deg delene burde kunne stille opp med Tuv? Vist du har kjøpt dem hos en 'lovelig' forhandler da selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå