asv Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Hei. En venninde av muttern har oppdaget litt feil på e36'n sin, og satt meg på saken for å finne ut litt hva bilen er verdt. Blå 93 modell 318 med noen å 190 på tellern. Rimelig pen og velholdt bil. Feilene er som følger: bremseskiver fremme må byttes, samt noen foringer og bremserør. Jeg har ikke stort større info enn det dessverre, da det var munnlig beskjed fra mekkaniker til en dame som ikke har greie på bil. Skulle visstnok være 15 000 ca for å få den eu-godkjent (nå i november).. mtp prisen kan jeg tenke meg at det er bremserøra over tanken? noen som kan anslå en ca verdi? altså, er det 1500 eller 15000? Eventuelt noen som er interessert? bilen står i volda, møre og romsdal
Lars89 Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Bør vel være mulig å få 10 om den er fin ellers.
Reef89 Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 www.finn.no samenlign den bilen med andre som ligger der ute, så tar du bare samme pris:)
asv Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 ikke så godt å sammenligne dessverre.. prøvde meg på det, men er liksom ingen som er i helt samme stand osv.. dessuten så varierer prisene så sykt mye.. Men jeg tippa i utgangspunktet mellom 10 og 15, så 10 er vel kanskje helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå