Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilstein! Helt klart! Har erfaring med koni, fk, supersport og vogtland... Ingen over, ingen ved siden!

Har tilgode å prøve Kw, men hører det ska være bra også!

Til motorsykkelen går det i øhlins, men dette koster jo skjorten og litt til...

Skrevet
Bilstein! Helt klart! Har erfaring med koni, fk, supersport og vogtland... Ingen over, ingen ved siden!

Har tilgode å prøve Kw, men hører det ska være bra også!

Til motorsykkelen går det i øhlins, men dette koster jo skjorten og litt til...

ser de selger senkesett på koed. supersport fjører og dempere 4000 ok senkesett det eller?

Skrevet

Har brukt det over de siste årene (altså fjærer og dempere), og det fungerer helt fint. Jeg har 35/30 (mener jeg), og det ser bra ut. Ikke så lavt at man for noen problemer, og det blir godkjent av BT. Hadde 45/35, og det ble alt for lavt foran i forhold til bak. Kjipt at de ikke har lavere bakfjærer å tilby, for da hadde det blitt perfekt. Supersport "45mm" er mer 60mm hos andre leverandører.

• 2 weeks later...
Skrevet

bestilte meg et senkesett fra gs bildeler på mandag sist uke. sto det ikkje hva på lager. någen så vett kor lange ti det tar før de får sånne ting inn på lager ?

Skrevet
bestilte meg et senkesett fra gs bildeler på mandag sist uke. sto det ikkje hva på lager. någen så vett kor lange ti det tar før de får sånne ting inn på lager ?

kommer inn en del senkesett i slutten av neste uke .

men ring oss , eller send meg en PM så kan j sjekke mere .

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...