Gå til innhold

Hvor mye koster det å få satt i kompressor?

Fyril
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og hopp godtfolk!

Sitter på en E36 328i Touring og bare lurer kjapt på om folk kan peke meg i retning av steder som selger OG monterer kompressorkit.

Og eventuelt hva det koster sånn ca.

Hvis du veit om steder i utlandet (sverige, danmark, tyskland etc) som også gjør det og det er utrolig mye billigere så gjerne sleng det inn også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

esstuning.no... Disse karene er de mest anerkjente innenfor bmw og kompressorer. De har nok ikke kit til så gammel bil lenger, men de setter isammen kit og monterer på etterspørsel. Regn med ett sted mellom 50 og 60 000kr ferdig montert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

esstuning.no... Disse karene er de mest anerkjente innenfor bmw og kompressorer. De har nok ikke kit til så gammel bil lenger, men de setter isammen kit og monterer på etterspørsel. Regn med ett sted mellom 50 og 60 000kr ferdig montert...

Genialt egon :)

Men hvordan fungerer det med tanke på godkjenning av bilen? Er de behjelpelig med det/gjør det for deg?

Hvordan går dere andre fram for å få dette godkjent? Eller er det bare et fåtall av folk som prøver å få det godkjent, mens flesteparten krysser fingern for å ikke bli stoppa i teknisk? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får man ikke godkjent med kompressor egentli ? :S

en 328 får vell rundt 300hk med kompressor, er jo samme som m3 har i utgangspunktet.

Flere har fått godkjent e30 med turbo osv.

'

man kan nok få det godkjent om man legger sjelen i det. Syklus test osv osv. Men det koster noe sinnsykt med kroner, mye mer enn for komp kitet... I statene ruller det mange godkjente bimemre med ess sine kit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i det hele tatt noen som har godkjent Bmw'n sin med Kompressor? Jeg har ikke hørt om noen... Går jo tross alt en del Bimmere med kompressor i Norge om dagen

Jeg lurte på å kjøpe en rød compact som var godkjent med 328 motor og kompressor. Dette er noen år siden.

Ahh selvfølgelig, den hadde jeg glemt :) Han er jo ganske aktiv på forumet her også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...