lovende Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 finnes det noen som helst "leppe" (spoiler) til å ha under M3 fangern?? er det bare den såkaldte GT leppa?? Vil ha noe som bygger litt mere. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-watt Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Koed har denne. Cup-spoiler www2049 NOK 447,00 / NOK 558,751 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Ehm, den leppa der ligner jo på den orginale som kommer på m3 fangeren da... rieger gt leppa er, såvidt meg bekjent, den leppa som bygger mest (med mindre du setter på standarfanger og alpina-leppe) de har noen kerscher lepper og slikt som bygge nesten likt, men de er ikke så fine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Det finnes mange av di:) Google is your friend:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Hva med M3 GT splittere da? Jeg syns de er pene på M-fangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Ja, original den lippa som var linka til lenger oppe.. Veit det skal finnes en større versjon av den, veldig tøff lippe! Men, kommer naturligvis ikke på hvor jeg så den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 ebay har den du snakker om... men enten så har han formulert spørsmålet som om at han vil ha noe som bygger MER en gt leppa, eller så vil han ha noe som bygger MER en orginal front... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 blei kjøp av GT leppa. ville ha ei leppe som bygger mere enn GT leppa. etter litt tenking å måling så tror jeg d blir lavt nok med GT leppa og Coilovers! Værtfall så fin veiene er her i Tromsø. Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Her har du også et alternativ. Den kan kjøpes her, eller kanskje på www.ebay.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 blei kjøp av GT leppa. ville ha ei leppe som bygger mere enn GT leppa. etter litt tenking å måling så tror jeg d blir lavt nok med GT leppa og Coilovers! Værtfall så fin veiene er her i Tromsø. Takker for alle svar. HÆ??!! gt leppa bygger mest av alle, men du må ha "m3" lista nede på fangeren for at gt leppa skal passe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå