Dirty Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 vis Kobar forsatt har sparebanken sør, så nei da går det ikke , da må du i banken hehe
Rabies Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Hehe det spørs hva slags "ferie" det er snakk om det vet du, Playa del Åna?
Kobar Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 case solved! Kjøperen krasja bilen sin, og den virka rimelig kondem.. også hadde han helt glemt at han hadde betalt for dørene.. Så da har jeg 2 stk auldører tilsalgs igjen!
pedro Skrevet Oktober 17, 2010 Skrevet Oktober 17, 2010 Hei KOBAR De dørene er vel solgt og ikke betalt og hentet denne gangen . Kompisen min kjørte forbi deg på onsdag uten si fra til meg og dro i retur fra Oslo igjen i dag. Jeg skal prøve å organisere kjøpet til helgen som kommer. Litt langt for to dører siden det ikke ble bilkjøp på din side av landet vett du. P
Kobar Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 Hei KOBAR De dørene er vel solgt og ikke betalt og hentet denne gangen . Kompisen min kjørte forbi deg på onsdag uten si fra til meg og dro i retur fra Oslo igjen i dag. Jeg skal prøve å organisere kjøpet til helgen som kommer. Litt langt for to dører siden det ikke ble bilkjøp på din side av landet vett du. P HEHE dørene står godt dem, så....... men ja, dem er fortsatt tilsalgs da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå