EspenHamre Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Må være mye bilder i en slik tråd, jeg har igrunn litt for lite bilder.. Men skal lære meg og ha på mindre oppløsning fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Dette ble jo veldig veldig bra ! Artig å se folk som gjør slik, OG som har peiling... Kunne selv tenkt meg en runde på E91`n... Er d smartest å gjøre dette før sommeren, eller etter sommeren, eller begge? Har null peiling på slikt selv, både når d gjelder vasking og polering/detail`ing osv... Så er nødt til å sette vekk bilen om det skal bli noe bra resultat! Tør ikke starte med d selv alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Lakkrens og voks før vinteren og samme prosess når våren er her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Min anbefaling er å kjøpe noe godsaker fra Swissvax til vinteren. Gjærne ett kit, men det jeg tenker på i første øyeblikk er en lakkrens og swissvax Shield + en quick detailer for å kvikke opp shielden når den blir sliten utover vinteren (om du ikke vil vokse to ganger på en vinter da ) Så levere til detailer på våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Driver og litt på hobby nivå, kunne godt tenkt meg et kurs med deg Espen:-) Meget imponerende arbeid!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Hyggelig Er mulig det blir kurs i regi av BMWCCN med meg som instruktør iløpet av vinteren, jeg vet ikke helt hvordan det ser ut med jobb fremover da jeg nettop har signert kontrakt om arbeid på plattform. Ellers er jeg nok ofte på Selje, spesielt på Shell stasjonen og verkstedet der, om du vil ha noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Hadde vert kanon om du fikk tatt deg tid til ett lite kurs! Har lokale klart, ikke topp belysning der, men noen skøyteledninger og noen kraftige arbeidslamper ordner vell opp for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå