ReiRud Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 ja, de traktor-dekka erlend hadde er det bare å kaste
Haakjin Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 ja, de traktor-dekka erlend hadde er det bare å kaste Neida, han skulle absolutt ha de selv ;p De er helt nye da ;p
Bekkja Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Du står jo på Kommet ett stykke siden jeg var innom å så . Blir bra dette
Haakjin Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Du står jo på Kommet ett stykke siden jeg var innom å så . Blir bra dette Takk for det , joda, holder da på litt ;p
Haakjin Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Da har jeg vært i garasjen ett par timer til. Begynt litt med motor nå, mens jeg venter på at sveiseren min skal ta siste rest av rusta. Fått en del deler i posten også, og mye annet er på vei. Dere får bare se på bildene å gjerne kommentere Tatt ut alle stemplene og veiva fra 3.5n, blir vell å hone blokka og se over alle mål engang til Sandblåst og malet travers fram og bak Glassblåst, grunnet, og malet fjørbein Noen glassblåste og lakkerte deler Stag, styrestag og alt under bilen. NYTT! Godt! Planet, glassblåst, vasket, steamet, nye syrefaste pinbolter og mutterer. Og ventilsetene er slipt Da er blokka kommet på jobb, blir å holde på med den litt framover nå Nye pakninger, veivlager, rådelager, oljefilter og girmansjett Det var det for denne gangen
Haakjin Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Like`it... Like`it a lot. Det er viktig
Reset Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Litt bedre råa etter at du bynte som lærling eller?;p Har gått meget fort siste ria blir bra
Haakjin Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Litt bedre råa etter at du bynte som lærling eller?;pHar gått meget fort siste ria blir bra Nja, fått solgt unna en del rask og ordnet egen plass, så har lett tilgang på verksted og bil, så ble en del deler på kort tid nå ja, så får leve på brød og melk en liten måned nå igjen Takk for det
BMW E30 325 Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 mye blanke deler her ja! du går i hvertfall grundig tilverks, og det er godt å se
Haakjin Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 mye blanke deler her ja! du går i hvertfall grundig tilverks, og det er godt å se Takk for det, er jeg først ned med alt, gjør jeg det skikkelig
Haakjin Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 * Pedi liker dette * Det er bra Fått gjort litt idag også med blokka Steamet, vasket, renset godt! Klar til lakk Lakkert Blir godt å få montert dette no kjenner jeg Begynnelsen av helvette Så vips, der var det borte Begynte å ta kanten rundt bagasjelukepakning. Elendige mobilbilder idag, glemte kameraet hjemme -.-
Ole92 Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Pent! Eneste du har igjen nå ? Så er all rust borte?
Haakjin Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Pent!Eneste du har igjen nå ? Så er all rust borte? Takk! Jepp, er igjen bakerste del av der pakninga skal ligge, men har kappet opp deler å ordnet til alt, to tre timer igjen med sliping, tilpassing og sveising, så er all rust borte! Det blir en lettelse Så da blir det å få på noe epoxy grunning, og begynne å montere sammen igjen Blokka har jeg foresten honet idag, og godt over alle mål og slik. Håper du flytter inn i lokale sammen med oss no da ole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå