Haakjin Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Ikke som forventet nei. Noen som er interessert i bilen?
Reset Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Ikke som forventet nei. Noen som er interessert i bilen? Må jo skrive feil og mangler da! Før noen som helst kan svare på om dem er interessert eller ikke...
Haakjin Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Er ikke hjemme enda, så får ikke ordnet det enda.
Haakjin Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Neida, fra spøk til alvor! Bilen er bra enda den, tatt alt av det som var av rust i motorrommet nå, så leverte jeg den på eu ok på fredagen og det endte opp med 3 toer feil og 3 ener feil Det må jeg si meg fornøyd med egentlig til å ikke ha kostet på den noe enda. Feil: - 2 Skade på vindu. full av sveiseperler - 1 Parkeringslys- defekter - 1 Foraksel- defekte drivakselmansjetter - 2 Slitt bærekule. Fremre h. forran - 2 Felg skadet h. b - 1 Innfestning av sete/rygg dårlig. Førersete Det var feilene , av en eller annen grunn så HATER kontrolleren BMW , så han var veldig pirkete denne gangen -.- Har fikset skadene på vindu, håper det går gjennom, fikset parklys, skiftet felger, skal sette i m-tech stoler når stiane28 her på forumet kommer hjem Så da skal jeg bestille meg mansjetter senere å få fikset det, men lurer litt på om hvilken bærekule som er slitt? Har ikke fått sjekket det siden jeg ikke har en jekk i garasjen engang. Så det er det jeg må få tak i før jeg kan fortsette nå, kan det være denne da? https://www.koed.no/2.2.asp?billede=363 ... 41503&nr=1 Eller denne? https://www.koed.no/2.2.asp?billede=363 ... 41505&nr=1 Noen som kan hjelpe meg med dette? Her er foresten noen bilder etter jeg tok resten av rusten i motorrom, jeg har ALDRI sveiset rust før, så det ble ikke så bra resultat, men det gikk gjennom. Har ikke fått pusset å sparklet det ned enda fordi at jeg kommer ikke til med vinkelsliper, så jeg skal skaffe meg en dremmel til uka ''Førersiden'' før jeg begynte Andre siden før jeg begynte ''ferdig'' på førersiden , litt trist å forlate det slik uten å pusse ned det skikkelig å gjøre opp for meg Glemte å ta bilde etter jeg var ferdig på denne siden, bare ett underveis. Var en tur innom vaskehallen for å få fram ''lang sæksern'' litt bedre Fått på en frontplate nå hvertfall, skal bestille tåkelys snart Det var det for denne gangen, håper noen er greie og kommenterer denne gangen nå da
316 Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Stygg bil, men den blir vel bra til slutt... !
Haakjin Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 Stygg bil, men den blir vel bra til slutt... ! Tusen hjertelig takk for det Den er drittstygg Prøv å få en farge på den hvertfall i løpet av vinteren
316gefaren Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 att du aldri bli lei tå prosjekt? men men det e vell artig åt ongan fær har da vell prosjekt sjøl æ men ta bli vell bra (Y)
Larswilliam Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 bærekula er på det øverste du linka til ja. det nederste er opphengskule.
Haakjin Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 att du aldri bli lei tå prosjekt? men men det e vell artig åt ongan fær har da vell prosjekt sjøl æ men ta bli vell bra (Y) Haha Sondre, jeg er så vidt fylt 17år jeg, så har ikke begynt med prosjekt enda, slike små fiks som dette kan jeg ikke kalle prosjekt, å bygge opp en bil er prosjekt Håpa på at det bli bra bærekula er på det øverste du linka til ja. det nederste er opphengskule. Okei, takk for det , bestille ei jeg nå da
Haakjin Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 Holder da på for fullt tor, er da bare hjemme på helg, men ser du deg mål på å lakkere når du kommer hjem? Tror det blir vanskelig å overtale nils til å fløtt feite ræva si over te smøla
Haakjin Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Lenge siden sist nå! Bilen ble eu-godkjent med 2 ener feil. Så har jeg fått tak i en del nye deler på bilen. - Senkefjører 45/35 (ikke montert) - Sportsdempere rundt om (ikke montert) - Slitt m-tech interiør (montert) - Beigeskinndørtrekk (montert) - 2x3.5" endestuss (montert) - Shortshift (ikke montert) - Zender bakfanger og sideskjørt (ikke montert) - Mest sannsynlig en BBS front - Mange andre smådeler. Så var det for et par uker siden jeg knuse diffen min. Var heldigvis ikke store problemet, to knekte drev i diffen, fikk tak i to nye å fikk bilen sammen til vintertreffet i surnadal. Da ble det en del kræsjing med snyksvaler og litt forskjellig Så må ha ny frontplate og bakplate. Har skaffet frontplate, mangler bare bakplata. Jeg skal stikke ut å ta noen bilder av bilen senere idag.
Jørgen Lie Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 vintertreffet i surnadal. Da ble det en del kræsjing med snyksvaler og litt forskjellig Så må ha ny frontplate og bakplate.
Haakjin Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 vintertreffet i surnadal. Da ble det en del kræsjing med snyksvaler og litt forskjellig Så må ha ny frontplate og bakplate. Haha Ja, det var noen som tørte å sitte på meg vettu Jørgen Da endte det slik Men har fått tatt noen bilder av bilen da. Grunnen til at jeg ikke fikk tatt bilder med åpne dører, er rett å slett fordi pappa har tatt nøklene mine og jeg får ikke åpnet dørene -.- Fronplaten fikk seg en ok trøkk, men det er opprustet , så det går bra Syns denne var veldig rå jeg. Noen som vet hvilken farge det er på denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå