Erlendmelk Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 på mine 8,5" har jeg 195 så du må vel ha mer enn det der ?
Haakjin Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Skrevet Juni 16, 2012 på mine 8,5" har jeg 195 så du må vel ha mer enn det der ? Jepp, det er sant, 195/40 tenker jeg!¨ Ellers så har jeg vært på frøya med bilen idag, og det fungerte utmerket flere hit på Frøyabanen, veldig morro og vite at ting fungerer og motoren er så og si ''skuddsikker''! Om noen har bilder av en seig ''535'' på banen idag så legg gjerne ut bilder
BMW E30 325 Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Aplaus til deg håkon, flott levert på frøya, vi må dit flere turer
Haakjin Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 Aplaus til deg håkon, flott levert på frøya, vi må dit flere turer Helt klart, dyktig sjåfør han Haakjin Takk for det Ja, vi må prøve å få til flere turer, litt artig bane for nybegynnere synes jeg Jeg kan legge ut noen bilder fra helgen vi hadde sammen med stale_h, diohrvik, H_vatn og minigris her på forumet. Har bare bilder av noen E28er på tur da ser jeg nå men. Jeg og Schulzen stoppet på en bensinstasjon på tur til Frøya En kompis sin, H_vatn og min sin endelig kommet fram til hotellet Og noen bilder på tur hjem av min og en kompis sin 525 Og ett møte med den gamle E28n min for ett par dager siden Mvh Håkon
H_Vatn Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 utsende blei så rett håkon:) enkel og grei! og stor respekt for rattinga di på lørdag, bare så jævla synd vi hadde med noen dritt dekk som ikke røyk i det heletatt omtrent! vi får ha med mer dekk nestegang:) og mer power i beggebilene;)
635csi Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Flott trekløver dere har vært på tur med ser jeg Noe action ute på Frøya da?
Haakjin Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 utsende blei så rett håkon:) enkel og grei! og stor respekt for rattinga di på lørdag, bare så jævla synd vi hadde med noen dritt dekk som ikke røyk i det heletatt omtrent!vi får ha med mer dekk nestegang:) og mer power i beggebilene;) Joda, forsåvidt, med mindre dekk, space og mer senk Hehe, takk for det, det såg ut til at du fikk det til du også, artig at ting fungerte for ''bruksbilene'' våres ;p Artig å kjøre 4 timer en vei med en bil som vi bruker på banen en hel dag for å så å kjøre hjem med samme bil helskinnet Bortsett fra at jeg kakka en kant da Power ja, det burde det virkelig være mer av Flott trekløver dere har vært på tur med ser jeg Noe action ute på Frøya da? Hehe Hmm, neida, vellykket dag med mye bra kjøring fra mange, ikke noe dramatisk som skjedde med noen
blækkbankarn Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 håkon kan hvis han vil han! synd med felgen da..
Haakjin Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 håkon kan hvis han vil han! synd med felgen da.. Hehe Jepp, var det, bare ett lite sår egentlig, men er da mopedkanter uansett, vill ha mere en 2'' kant senere uansett
H_Vatn Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Fant en del til deg her håkon;-) trenger vell denne du:)
Haakjin Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Fant en del til deg her håkon;-) trenger vell denne du:) [ Bilde ] Stemmer vell det Halfdan Som kanskje noen har fått med seg så har jeg vært klomsete å kræsjet inni rompa på Schulzen til Halfdan. Den er heldigvis forsikra så den lar seg ordne, og takk gud for det Men min er det litt værre med siden jeg bare har ansvar forsikring og fikk en del større skader en schulzen. Mvh Håkon
norbakken Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Skikkelig kjipt med den skaden der, håper du får ordna bilen, for den er skikkelig fin!! Vet du forresten hvor han kompisen din fikk tak i panser-BH til E28?
Haakjin Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Skikkelig kjipt med den skaden der, håper du får ordna bilen, for den er skikkelig fin!! Vet du forresten hvor han kompisen din fikk tak i panser-BH til E28? Det var ikke noe artig nei ;( Satser på det er noe å ordne. Hmm, tror det var Ebay, usikker
Mjørgen Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Off utrolig kjedelig ta!! Kjørte forbi åfarnes på søndag så jeg tok en titt på den.. Du har jo litt jobb foran deg! Men blir bil igjen tå na Bytter du innerskjermen og front kasett er ju vell langt på vei? eller er den skikkelig rammesjeiv? Jørgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå