Tynes944 Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Rettinga av bilen så veldig bra ut, å for et lokale!! Dette misunner jeg dere... Bra du fikk e28'n til igjen Liker det jeg ser!
Haakjin Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Pokker. Må være dyr leie?Gratulerer! Dyr leie? Hehe, 1500kr hver i måneden Rettinga av bilen så veldig bra ut, å for et lokale!! Dette misunner jeg dere... Bra du fikk e28'n til igjen Liker det jeg ser! Jepp, jeg er fornøyd med arbeidet som er blitt gjort der! Takk for det, og det var gått å få til E28n igjen ja
Morty999 Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 den lakkboksen må jeg få leie litt i vinter tror jeg
Erlendmelk Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Ble veldig bra Håkon Forventer oppdateringer på den originale 535n nå ja
Haakjin Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 den lakkboksen må jeg få leie litt i vinter tror jeg Jada, det blir etter du har lodda og mappa Link sprutet mitt Ble veldig bra Håkon Forventer oppdateringer på den originale 535n nå ja Takk for det! Den står nokk gått en stund til desverre Litt planer med den grønne først
HalvorK Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Gutta som har ordna seg lokaler ja Stå på videre. Blir bra det her
knut_olestad Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 NÅ ble jeg faktisk litt misunnelig her jeg sitter.. Som tidligere lakkerer har jeg også lyst på egen lakkboks. Dere har ingen unnskyldninger til ikke å lakkere bilene deres nå! Vi må få se bilder av 745'n til bedmund btw.. Hehe Her sitter vi to gutter på 18 og 19 år med lakkboks og hele pakka Men vi eier ikke kunnskaper til å lakkere, så der har vi nokk unnskyldningen vår enn så lenge Han er offshore, samme som meg, men det kommer vell bilder av den til juletider også tenker jeg Det er ingen unnskyldning Man lærer av å prøve, så bare sett i gang
///MoePower Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Øvelse gjør mester, hiv dere rundt nå! Det er enklere med lakksprøyte enn med sprayboks f.eks.. Jeg er forøvrig ikke stort mye gamlere enn dere selv er..
joachim sørlie Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Gratulerer med Gromt lokale! Misunnelig!
Haakjin Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 Gutta som har ordna seg lokaler ja Stå på videre. Blir bra det her Hehe, håper det Det er ingen unnskyldning Man lærer av å prøve, så bare sett i gang Joda, det blir vell å prøve etterhvert, men nå fremover er det andre prioriteringer som står for tur Øvelse gjør mester, hiv dere rundt nå!Det er enklere med lakksprøyte enn med sprayboks f.eks.. Jeg er forøvrig ikke stort mye gamlere enn dere selv er.. Joda, vi skal vell prøve å få lært oss noe etterhvert Hææ?!! Trodde du var i ''bestefar alder'' snart jeg, mtp på den moderate senken du har på E23n din! Liker Gratulerer med Gromt lokale! Misunnelig! Takk for det Mvh Håkon
Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 aaaaaahhhh... jeg..... vil.... haaaa.... Gratulerer med gromt verksted!!
Haakjin Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 aaaaaahhhh... jeg..... vil.... haaaa.... Gratulerer med gromt verksted!! Hehe, takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå