Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fin farge på bilen, og med de felgene så må det da bli over middels brukbart:)

Jepp, liker godt denne fargen jeg også, gleder meg til å se hvordan det blir :D

Blir jo masse win det her :D

Hehe, skal mye til for å ta jeg deg, din hjulkonge! Mange nye sett til sommeren du sikkert? :)

Grattis, har hatt lyst på slike jeg også..... :) tror det passer bra på e28 ;)

Jepp , det har jeg også, heldigvis er jeg en av de første her i nærområde med disse felgene 8) (På en E28)

Mvh

Håkon

Skrevet
Gratulerer med fete felger:) liker fargen, må se denne i sola en gang altså:)

Takk for det :D Nei! Ikke før den eventuelt er hel lakkert, slik den er nå skal ingen få se den IRL , bare bilder av den 8)

Skrevet

Grattis med hjul da ;) Blir 30 å 28 med Futtis på ti våren da 8)

Ståle knabba bilen din? Tipper lisjguten i fremsetet har sett mest ut sideruta med Onkel Ståle som pilot :lol:

Skrevet

Ståle knabba bilen din? Tipper lisjguten i fremsetet har sett mest ut sideruta med Onkel Ståle som pilot :lol:

Er Ståle en sånn sjåfør ? :o hmm... skummelt å selge bil til han da..

Skrevet

Jepp, gleder meg 8)

Han har visst det ;p Hehe :)

]

Hehe, du kan trøste deg med det at vi fra smøla kjøper skikkelige biler å lærer oss å kjøre fra starten av :applause:

Ikke slik som alle fra Aure/øra som kjører Volvo tankser og Hiluxer, såklart man ender opp i grøfta da :)

Med vennelig hilsen fra

Smøla :headbang:

Skrevet

Se der ja, kom bildet opp! ;) Tipper dette blir som hånd i hanske, så får vi håpe at det ikke ender slik som det gjorde i sommer.. Leser på facebook nå at det er et par polakkjævler som snuser rundt husveggen ikke langt herfra nå.. Det er ikke mye trivelig synes jeg!

Jepp, gleder meg 8)

]

Hehe, du kan trøste deg med det at vi fra smøla kjøper skikkelige biler å lærer oss å kjøre fra starten av :applause:

Ikke slik som alle fra Aure/øra som kjører Volvo tankser og Hiluxer, såklart man ender opp i grøfta da :)

Med vennelig hilsen fra

HAHAHAHAHAHA!!! Snakk om å treffe spikeren på hodet, eller hva Helland?? :P

Hilsen en som startet bilkarrieren med en E30 325i ;)

Skrevet
Se der ja, kom bildet opp! ;) Tipper dette blir som hånd i hanske, så får vi håpe at det ikke ender slik som det gjorde i sommer.. Leser på facebook nå at det er et par polakkjævler som snuser rundt husveggen ikke langt herfra nå.. Det er ikke mye trivelig synes jeg!

Får håpe det jeg også! Nei, denne gangen blir det låsebolter fra dag en! Vet det ikke stopper den rette tyven, men bilen skal ikke være langt unna meg ;)

Mvh

Håkon

Skrevet

Jepp, gleder meg 8)

]

Med vennelig hilsen fra

HAHAHAHAHAHA!!! Snakk om å treffe spikeren på hodet, eller hva Helland?? :P

Hilsen en som startet bilkarrieren med en E30 325i ;)

Slappav Ludvig :-P du kjører hilux ! :-P

Skrevet

Er det mulig? Av vill gjetting fra min side om generelt Kyrksæterøra, at det er slike biler alle har, så klarer jeg å få 2 av 2 riktig? Jeg visste jo ikke om det engang ;)

:applause:

Skrevet
Er det mulig? Av vill gjetting fra min side om generelt Kyrksæterøra, at det er slike biler alle har, så klarer jeg å få 2 av 2 riktig? Jeg visste jo ikke om det engang ;)

Jeg starta riktignok med en 240 turbo, men det skal dog sies at den kjørte ifra e30n til Ludvig ;)

Skrevet

Jeg starta riktignok med en 240 turbo, men det skal dog sies at den kjørte ifra e30n til Ludvig ;)

Men igjen da, lever den 240n nå ? Det gjør hvertfall E30n til Ludvig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...