helland Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Kan umulig være dårlig den lønna di, som du handler Yolo ja hahaha Hehe, jeg handler over en lengre periode, å har vært flink til å spare litt penger Men når du tenker deg om, å du som vet hva jeg har betalt for alt, så er det ikke så ille alikevel vettu - Håkon hehehe... om å gjøre å kjøpe billig å selge dyrt !
Kennethrh Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Mye bra arbeid her=D følger med å glider meg til flere bilder av 535'en:D
Haakjin Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Mye bra arbeid her=D følger med å glider meg til flere bilder av 535'en:D Takk for det, det blir mye av det framover. Veldig fin E28 du har også. - Håkon
Haakjin Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 Etter en litt hektisk friperiode og jul så ble lite gjort iforhold til planlagt. Men jeg kan hvertfall legge ved litt bilder av hva som er skjedd og noen bilder av delene jeg har henta hjem. Jeg bestemte meg for å ta av turbo på E34n å sette på orginal eksos. Sveist nye ''downpipe'' rør Har ikke flere bilder av ferdig montert eksos men Så fikk jeg tak i M5 skinninteriør og fikk bytta ut de slitte stoff stolene Ellers så har jeg fått tak i alt jeg trenger til å bygge om til Manuell, siden jeg klarte å knuse automat kassa før jeg dro ut, så da blir dette førstepri. når jeg kommer hjem på ny friperiode Jeg skal selvfølgelig vaske og shine delene først Mot våren skal jeg montere dette på E34: Med E28n ble det lite gjort, jeg bare handlet deler Satser på at mye blir gjort neste fritur NEI, jeg skal ikke beholde de ufattelig stygge GULL detaljene på motoren Og hvilken bil motor skal i, er enda uvisst. Slik står E28 i skrivende øyeblikk. Den er trist Mvh Håkon
Pedi Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Jeg syns faktisk det var litt kult med gull, jeg da...
Tynes944 Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Jeg syns faktisk det var litt kult med gull, jeg da... Tror jeg sier meg enig med Pedi faktisk. Var noe utenom det vanlige med svart/sølv... Spesielt, men tøft
Haakjin Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Skrevet Januar 23, 2013 Jeg syns faktisk det var litt kult med gull, jeg da... Tror jeg sier meg enig med Pedi faktisk. Var noe utenom det vanlige med svart/sølv... Spesielt, men tøft Tja, kanskje, men jeg tror det desverre blir litt for sært for meg pr.dags dato Men hvem vet - Håkon
Pedi Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Jeg syns faktisk det var litt kult med gull, jeg da... Tror jeg sier meg enig med Pedi faktisk. Var noe utenom det vanlige med svart/sølv... Spesielt, men tøft Tja, kanskje, men jeg tror det desverre blir litt for sært for meg pr.dags dato Men hvem vet - Håkon Gull kombinert med sorte detaljer er veldig stilig. Mange er "redde" for å bruke gullfarge, siden det er litt "uvant". Men det er kun hva en er selv "våger" å gjøre... Lenge var det jo skummelt å kjøre gull senter på felgene også, men nå har jo "alle" det... En fant vel gjerne ut at de hadde jo gjort det i mange år i racing, så plutselig var det helt kanon og akseptert å ha gull i senter på felgene på gata også...
winchester Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Imponert, Håkon! Tar meg en tur utover i en av uteperiodene dine og henter meg nye felger.
knut_olestad Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Jeg syns faktisk det var litt kult med gull, jeg da... Tror jeg sier meg enig med Pedi faktisk. Var noe utenom det vanlige med svart/sølv... Spesielt, men tøft Må nesten henge meg på den, etter å ha kikka på bilda 2-3 ganger så var det litt tøft i grunn.
Tzunami Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 står ikke innsuget feil? eller er jeg helt blåst nå?
Reset Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 står ikke innsuget feil? eller er jeg helt blåst nå? Er nokk bare flyttet spjeldhuset Bruker og gjør det på M30 innsugene for å få bedre rørgater fra intercooler og inn.
bedmund Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 jeg tror vertfall ikke gull detaljer kommer til å ta seg bra ut i motor rommet på en grønn bil... (ikke i noen andre heller for den saks skyld)
winchester Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Legg til gulldekorstriper langs sidene på bilen og gullsenter på felgene, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå