BMW E30 325 Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 Joda , er jo det Hvertfall de to e30ene der ;p nemmen Ser ut som et bra lokale det der. Kjenner til den der med å skru alene ja. Syns det er kjempe greier jeg Regner med du får det til jeg Håkon, merker fort hvem som har skikkelig intresse og virkelig vil, å det mener jeg du har skal nå ta meg en tur en dag å se hvertfall.
Haakjin Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Joda , er jo det Hvertfall de to e30ene der ;p nemmen Ser ut som et bra lokale det der. Kjenner til den der med å skru alene ja. Syns det er kjempe greier jeg Regner med du får det til jeg Håkon, merker fort hvem som har skikkelig intresse og virkelig vil, å det mener jeg du har skal nå ta meg en tur en dag å se hvertfall. Hihi (a) Ja, det er det Ja, det er eneste bilbilbil som står i hodet på meg om dagene, så motivasjonen og pågangsmotet er der ;D Ja, du må ta deg en dag å se ;p har trua håkon få mere bilder nå så bli det bra Hehe , det e bar Jakob , blir med tida
Haakjin Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Ja, får vell legge ut noen bilder hvordan det står til nå da Har som sagt flyttet inn i nytt lokalet å begynt med å ta all rust nå i førsteomgang, så får vi se videre hva jeg skal gjøre. Jeg har noen få bilder her, så har noen til , men har ikke lagt de inn på pcen enda ;p Det er det jeg har for denne gangen ;p
Iv3rs3n Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Se her ja Håkon, e no komme godt igang du skjer æ.. Det e slik arbei det bli bil av.. Å ikkje minst erfaring..
BMW E30 325 Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 ikke værst du så ut som en ryddig å fin plass du har ordna deg med også. Dette kommer nok til å bli bra
Haakjin Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Se her ja Håkon, e no komme godt igang du skjer æ.. Det e slik arbei det bli bil av.. Å ikkje minst erfaring.. Joda, takk for det , det er sant, skal ikke si noe på pågangsmotet enda hvertfall ;p
Haakjin Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 ikke værst du så ut som en ryddig å fin plass du har ordna deg med også. Dette kommer nok til å bli bra Takk for det Håper det ...
Pedi Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Dette ser bra ut, men har et aldri så lite stalltips til deg: kjøp deg endel lysamaturer og monter opp. Det ser veldig mørkt ut hos deg, og det er vondt å jobbe da...
Haakjin Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Det her ser jo bra ut, gleder meg til mer Takk for det Det blir , det blir, fikk foresten bakplata i posten igår dritt bra håkon ta bli bra Håpa no på det ;p det blir, det blir :D Jæda. Dette ser bra ut, men har et aldri så lite stalltips til deg: kjøp deg endel lysamaturer og monter opp. Det ser veldig mørkt ut hos deg, og det er vondt å jobbe da... Tok deg på ordet Pedi å dro igår å fikk tak i meg 4 splitter nye glamox armaturer ;p Blir å få koble opp de nå snart Takk ellers ..
Haakjin Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Ikke en kjempe stor update, men har fått gjort litt småtterier til Fått den nye bakplata, håper på å få sveiset den inn endag snart ... Borret opp alle punktene i den gamle, og klar til å ta den ut Tok siste rust flekkene i baksete, å malet med Owatrol og Arcanol der også ''Bare'' midten igjen nå -.- Helhets bilde hvordan det går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå