S.Hafsmo Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Hva er det for slags side du har brukt for å laste opp de siste bildene? Den er ihvertfall blokkert her ombord.
///MPower Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 bruker bimmers sin. fikk ikke opp bilder før idag, men nå funker det hos meg hvertfall
S.Hafsmo Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Ahh.. der kom de. Høyden ble veldig bra. Du kommer til å kvitte deg med både eksos og bunnpanne på 1,2,3. Har du bare knekt inn kanten nå, eller har du og strukket hjulbuen? jeg stemmer ihvertfall for litt mere vals og 5mm spacer.
///MPower Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 hehe får gå for tørrsump da, den er egentlig like lav som m5en var, og eg hadde ikke noe problemer med å komme frem med den. foran har eg knekt kanten og bittelitt strekt ut. bak er den ikke knekt helt sammen, har vel en 5mm før kanten toucher, tenkte på og dra den litt til bak. har nye kalipere liggende, så eg lurte på om eg skal lakke de. er i tvil om ka farge eg skal gå for, sølv eller gull? noen innspill?
S.Hafsmo Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Det var den tørrsumpen ja. min er litt høyere enn din (skal lengre ned til sesongen), og jeg har lite bunnpanne igjen.. Må vel valse litt mere både foran og bak for sesongen. Hvor mye måtte du ut med for valsen? Synes personlig at gull kanskje blir litt "flashy", men for all del, det kunne jo blitt bra.
///MPower Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 heldigvis lett og bytte bunnpanne da hehe. valsen kostet rundt 1700 inkl frakt fra gasolin.no. var på tilbud, koster vel egentlig rundt 3500
Frode D Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Likte høyden på den nå Sprakk lakken på h. framskjerm når du valset eller er det bare lyset? Er du behjelpelig med valsing viss det trengs en gang?
///MPower Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 takker, syns det er rett høyde eg og, valset litt til bak idag, så no står det 5mm spacer på der også. det såg faktisk litt bedre ut. lakken sprakk på den ene skjermen ja, kan nok være behjelpelig med valse hvis du trenger det
///MPower Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 liten update. var en kar som solgte sånn soyafilm, laserskjert toning. sett til alle sideruter og bakruten. sideruter er 55% og bakruten er 80%. tenkte og prøve dette for å se hvordan det ble. eg ble hvertfall fornøyd med resultatet, lett og jobbe med og den kan rives av igjen og brukes på nytt igjen hvis man ønsker det. her er bakdøren tatt begge dørene bakruten
S.Hafsmo Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Vil nok synes mye bedre ute i dagslys, men det ser jo veldig bra ut allerede! hvordan var det å montere det uten å få luftbobler etc.?
icemanM5 Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Den 540'n din begynner å bli grisete bra! Høyden er jo bare perfekt! Nydelig ekemplar av E34 du har! Mvh
///MPower Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Vil nok synes mye bedre ute i dagslys, men det ser jo veldig bra ut allerede! hvordan var det å montere det uten å få luftbobler etc.? ser det nok bedre når den får kommet ut i lyset ja, eneste boblen er på bakruten, da den var litt "krøllet" i ene hjørnet, men satt det i press så får håpe den har rettet seg til eg skal i verkstedet igjen. overraskende lett og montere denne filmen, nå gjenstår det bare og se om den tåler påkjenningen med opp/ned vinduheising.
///MPower Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Den 540'n din begynner å bli grisete bra! Høyden er jo bare perfekt! Nydelig ekemplar av E34 du har! Mvh takker for det gleder meg til sesongen begynner med nylakket bil og cruising
Kristian Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 blir så utrolig grom denne. liker smaken din! hvor fikk du tak i den solfilmen?
MariusG Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Begynner å bli skikkelig grom denne Jobber du på Sotra eller noke ? Møtte en E34 M5 Touring ofte på vei heim fra jobb(Jobber på Møller Vest) i sommar og rundt de tidene med Futura hjul..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå