///MPower Skrevet April 28, 2014 Forfatter Skrevet April 28, 2014 begynt og snuse litt på bremsene bak. fått lagd en mal. så blir det dreid frest skikkelige braketter e34 m5 328x20 skiver m/e60 530d kalipere. Freakshow reagerte på dette 1
Kristiansan'årn Skrevet April 29, 2014 Skrevet April 29, 2014 Faan va grumt! ★sent from my wifi microwave★ maddafakka, Freakshow og liffi reagerte på dette 3
///MPower Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Skrevet Juni 24, 2014 får vel oppdatere litt her. fått på bremsene bak og det er god bit i bilen nå føler eg, sånn ble det på bil lagt på voks igår, ble blank og fin, men er noe vaskeriper osv på de delene som ikke er lakket, så blir vel å levere den til noen som kan dette i sommer. no er det bare noe lister og bytte bunnpanne og hive ting i bilen så bærer det til bmwdagene til helgen på rudskogen
Kristov Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 DET var den Kristov Tenkte meg det - utrolig rå lyd nedover langsletta, som et jetfly!
Kristian Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Synes det var litt lite lyd nedover strekka jeg Remy men bilen går godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå