henfjel Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 ble utrolig bra med lakk! gleder meg til å se med ny motor har du flere bilder av interiøret med den carbon-folien?
///MPower Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 her er noe bilder av motor og bil+litt interiør. fikk tak i nytt speedometer også med oljetemp måler, må legge opp ledninger til føler eneste.
Morty999 Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 her er noe bilder av motor og bil+litt interiør. fikk tak i nytt speedometer også med oljetemp måler, må legge opp ledninger til føler eneste. dette er vell m5 intrumenter? isåfall må du kode om turtellern din =) ellers viser den feil.
Kristian Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Det der er IKKE m5 instrument morten;) helt standard m60b40 du har fått tak i?
///MPower Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 her er noe bilder av motor og bil+litt interiør. fikk tak i nytt speedometer også med oljetemp måler, må legge opp ledninger til føler eneste. dette er vell m5 intrumenter? isåfall må du kode om turtellern din =) ellers viser den feil. eneste som er likt m5 er oljetemp måler og turtallskiven. m5 speedo går jo til 300. rpm osv viser helt det samme som org, har ikke sett sånn instrument til 540 før, så sikkert en som har mekket sammen noe, men funker tydeligvis helt fint.
///MPower Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 Det der er IKKE m5 instrument morten;) helt standard m60b40 du har fått tak i? jepp, helt standard, men planen er noe attåt
henfjel Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 det var utrolig rått! gleder meg til å komme i gang med interiøret på min bil. har du vurdert å legge klarlakk på carbon-folien? tror det hadde sett utrolig bra ut!
///MPower Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 det var utrolig rått! gleder meg til å komme i gang med interiøret på min bil. har du vurdert å legge klarlakk på carbon-folien? tror det hadde sett utrolig bra ut! takker, syns det passer bra inn, tror ikke det blir lagt noe klarlakk på den nei, blir litt for shiny da tror eg.
///MPower Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 tok meg en liten spylings av bilen idag og tok den ut en tur, tok noe bilder før himmelen åpnet seg hehe. Enjoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå