///MPower Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 530, men må bytte flensen på diffen eller få tak i en 530 sperrediff i stedet, men prøver og få tak i en flens nå, må ha fra 525, 530, 535, eller m5. så hvis noen har det liggende så GI EN LYD takk
///MPower Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 fått gjort litt småplukk, lakket diffen med hammerlakk, fått på svinghjul. venter nå på 530 flens til diffen, og div andre smådeler så eg får montert alt igjen.
bmwe30is Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 flott bil og flott arbeid har hatt disse planene med manuell i hode lenge jeg også, men blir aldri noe av det. 540 er rett og slett fantastiske biler, ikke noe å si på det fristet veldig å trå på de pedalene dine lykke til videre med prosjektet
hylle Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Hadde jeg vært deg ville jeg satt inn en sterkere bolt her,. den originale pleier å ryke når det kommer litt krefter i sving..
///MPower Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 takk for tipset, men den får bli som den er inntil videre. fikk flensen idag, så nå er det ut og bytte over, så er det bare montering igjen. nå fikk jeg et annet sett med HAMANN PG1 9" et06 og 10" et19x 19" kjøpt og blir sendt over helgen sånn ser de ut, gleder meg til å prøve de på bilen
///MPower Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 hehe. de er jo ganske like oz futuraene eg hadde på m5en, eneste er senteret som er litt annerledes, og litt breiere foran. shitt au, den flensen fra 530 passet ikke, så tror eg likesågodt kjøper meg en 530 sperrediff i stedet. da har eg en 540 sperrediff med 2.93 utv. tilovers hvis noen skulle være int i den.
///MPower Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 hva kunne du tenkt deg for diffen? pm sendt
bbmw Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Ka tid e du klar sidelengs på Eikås? V8 e jo driftesnadder
///MPower Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 hehe regner vel med eg er klar når første kjøringen er neste sesong, satser på mer satsing neste år. måtte ha meg 530 sperrediff, denne er på vei, så står litt stille her no. er du hjemme forresten? bgk har dynodag imorgen hos polly, ta turen og se på du og.. sender deg en mld ikveld eller imorgen.
Alecken Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Ser veldig bra ut. Hvor får du tak i disse 19" trappekant hjula dine? Inne på ebay og leter eller er de kjøpt fra samme sted som de forrige Oz futura felgene dine?
///MPower Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 takker. de kommer fra der eg kjøpte futuraene, nemlig ebay.de finner masse gromme felger der egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå