Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Steike du har virklig hatt mye pågangsmot her og eg er virkelig inponert :D håper du får dette opp og gå til sesongen for då vil eg gjerne være med og se hvordan det funker :) Du har fått sammen en nyelig bil her, og felgene passer veldig fint også :) får du det ratte du har med airbag? kunne tenkt meg et slikt i min :)

Skrevet
Steike du har virklig hatt mye pågangsmot her og eg er virkelig inponert :D håper du får dette opp og gå til sesongen for då vil eg gjerne være med og se hvordan det funker :) Du har fått sammen en nyelig bil her, og felgene passer veldig fint også :) får du det ratte du har med airbag? kunne tenkt meg et slikt i min :)

takker så mye, gleder meg til ting kommer på plass i motorrommet og oppstart.

prøvetur kan alltids ordnes. rattet fås ikke med airbag, men du kan montere det i din selvom, trenger ratt fra e36 for at det skal passe.

Skrevet

Oki, kult :) Er det bare og bestille et slikt ratt til E36 då så passer det rett på liksom? :)

Såg du hadde lagt ut 320den tilsalgs. fin bil :) Hvorfor selge?

Skrevet

skal passe rett på det hvis du har airbagratt idag, samme splines som e36 uten airbag.

jess stemmer det, fikk den for en grei pris av min stebror og trengte en bil i vinter, selges pga trenger ikke en så dyr bruksbil egentlig. så snuser litt på en grei diesel eller bensin e34.

Skrevet

Ja, oki da skal eg se litt på sånn ratt. Billigst på koed eller ka? :-)

Ser litt etter bruksbil no som er nyere diesel. Solgte nettopp e46 coupen så ser litt på slik som du selger og e9x. Dumt din var gått såpass. Tror det blir litt høy km dessverre. Er du fast på prisen?

Skrevet

koed er vel billigst tror eg ja.

km stand er vel ca det som alle andre har gått, denne har blitt langkjørt fra 2009-2011. og har da tilbakelagt ca 60k på den tiden. prisen er vel ikke fastsatt, er jo kjøpers marked om dagen så, får ringe meg så kan vi evnt diskutere litt :)

• 2 weeks later...
Skrevet

takk for det :)

skjer ikke så mye nå, hamstrer litt deler rundtom.

har fått tak på el gass og bensintrykk reg nå til e39 m5, hjernen er komt i hus igjen etter omprogrammering i tyskland. motor og div stasj rundt den blir kjøpt i påsken. så etter påske en gang starter montering :D

ellers ble det kjøpt en 90 mod e34 525i i helgen, tenkte og kanksje bruke den som bruksbil/lekebil på lokaltreffene, ikke så nøye om det skjer noe med den.

• 2 weeks later...
Skrevet

S62 må være en av mine favorittmotorer fra BMW. En skikkelig kraftplugg. ;)

Ser frem til at bilen din blir operativ. Kommer til å bli et skikkelig beist!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...